دادستان کل نیویورک از کوکوین شکایت کرد

کوکوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

کوکوین (KuCoin)، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل، تحت رادار نظارتی قرار گرفت. این بار یک دادستان ایالت نیویورک صرافی را به دلیل فعالیت های ثبت نشده هدف قرار داد.

قانون گذاران ایالات متحده به اقداماتی برای سرکوب صرافی های رمزنگاری که بدون مجوز مناسب فعالیت می کنند ادامه می دهند. در این مورد، طبق اطلاعیه ۹ مارس، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، علیه صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین شکایت کرده است. طبق سند قانونی، کوکوین، یکی از بزرگترین صرافی ها، اوراق و کالاهای ثبت نشده خرید و فروش کرده است.

این دادخواست همچنین اتریوم را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده طبقه بندی کرد. طبق این سند، کاربران می‌توانند ارزهای مجازی محبوب، از جمله اتریوم، لونا، TerraUSD (UST)، اوراق بهادار و کالاها را بخرند و بفروشند. در این پرونده آمده است:

“این اقدام یکی از اولین دفعاتی است که یک تنظیم کننده در دادگاه ادعا می کند که ETH، یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال موجود، یک اوراق بهادار است.”

طبقه بندی دومین ارز دیجیتال بزرگ تحت اوراق بهادار بودن یا نبودن آن مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، صرافی مستقر در سیشل، محصول KuCoin Earn خود را منتشر کرد، «که در شکایت بعنوان اوراق بهادار از آن یاد می‌شود، بدون اینکه به‌عنوان دلال یا فروشنده اوراق بهادار ثبت شود».

اقدام علیه صرافی‌ها

رگولاتورهای ایالات متحده این اختیار را دارند که از صرافی های ارز دیجیتال در صورتی که معتقدند قوانین اوراق بهادار را نقض کرده اند شکایت کنند. این اغلب با فروش اوراق بهادار و کالاها بدون ثبت مناسب اتفاق می افتد. اخیراً، همین رگولاتور از CoinEx به دلیل نقض مقررات شکایت کرد.

دو نهاد اصلی نظارتی عبارتند از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC). آنها مسئول تجارت اوراق بهادار و کالاها در ایالات متحده هستند. طبق قوانین ایالات متحده، هر نهادی که بخواهد اوراق بهادار یا کالایی بفروشد باید در نهاد نظارتی مربوطه ثبت نام کند. همچنین قوانین و مقررات خاصی را رعایت کنید. عدم انجام این امر می تواند منجر به پیگیری قانونی توسط مقامات نظارتی شود.

صرافی‌های رمزنگاری که معاملات اوراق بهادار یا کالا را ارائه می‌دهند، بسته به ماهیت خاص دارایی‌های مورد معامله، ممکن است مشمول این قوانین و مقررات باشند. برای مثال، اگر یک دارایی کریپتو به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود، صرافی که آن دارایی را معامله می کند باید در SEC ثبت شود.

به طور کلی، SEC و CFTC در سال‌های اخیر در تنظیم صنعت کریپتو فعال‌تر بوده‌اند. به شرکت ها تذکر داده و با آن‌ها برخورد قانونی کرده اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx