جاستین سان ۳۳ میلیون دلار USDC را به آوه انتقال داد

جاستین سان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 369 نفر

جاستین سان، مدیر عامل سابق ترون، انتقال قابل توجهی به مبلغ ۳۳ میلیون دلار USDC را به استخر پروتکل v2 آوه انجام داده است. این انتقال توسط شرکت امنیتی بلاکچین پکشیلد (PeckShield) مورد توجه قرار گرفت. این شرکت فاش کرد که منشاء دارایی ها صرافی Poloniex بوده است، جایی که سان دو سال پیش این USDCها را دریافت کرد. این حرکت سان رویکرد او را برای مدیریت دارایی‌های رمزنگاری و ایمن نگه داشتن آن‌ها و در عین حال به حداکثر رساندن بازده، برجسته می‌کند.

یکی از دلایل انتقال دارایی‌ها توسط سان به آوه می‌تواند تمایل او برای کسب سود از USDC باشد در حالی که خود را در معرض نوسانات دارایی‌هایی مانند اتریوم، بیت‌کوین و.. قرار نمی‌دهد. در حال حاضر، بازار کریپتو با ابهامات زیادی مواجه است، به طوری که اکثر تحلیلگران بازار اصلاحاتی را پیش‌بینی می‌کنند که استراتژی سان برای انتقال وجوه به استخر وام‌دهی را به یک استراتژی محتاطانه تبدیل می‌کند.

در چند وقت اخیر، سان تعداد زیادی نقل و انتقالات را به مقاصد مختلف انجام داده است که می تواند نشان دهنده این باشد که او از موقعیت های قبلی خود سود می برد. این حرکت همچنین با روند بسیاری از سرمایه‌گذاران کریپتو که به دنبال استفاده از فرصت‌های فارمینگ در دیفای هستند، همسو می‌شود؛ که می‌تواند بازدهی جذابی را بدون خطر نگهداری دارایی‌های بی‌ثبات ارائه دهد.

جاستین سان با انتقال وجوه به Aave نه تنها از قابلیت‌های بازدهی استخر وام‌دهی بهره می‌برد، بلکه اعتماد خود را به پلتفرم نشان می‌دهد. آوه به یکی از امن‌ترین پروتکل‌های دیفای شهرت دارد و سابقه خوبی در ارائه بازدهی پایدار به کاربران خود بدون مواجهه با مشکلات امنیتی دارد.

انتقال ۳۳ میلیون دلار USDC توسط Sun به استخر پروتکل v2 آوه، رویکرد زیرکانه او را برای مدیریت دارایی های رمزنگاری خود برجسته می کند. سان با بهره‌گیری از قابلیت‌های تولید بازده پروتکل‌های دیفای مانند Aave، می‌تواند درآمد غیرفعالی کسب کند و در عین حال از نوسانات در امان بماند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx