از بین رفتن پروژه های اسکم برای کریپتو مفید است

کریپتو
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 460 نفر

نابودی پروژه‌های بی‌ارزش بیشتر یک پیروزی برای کریپتو خواهد بود

اگر به مدت ۱۰ سال به داشتن یک ارز دیجیتال فکر نمی کنید، حتی به مدت ۱۰ دقیقه به داشتن آن فکر نکنید. چنین فلسفه ای در میان سرمایه گذارانی که مشتاق پتانسیل بلاک چین برای تسلط بر وب۳ هستند، رایج است، زیرا به زیرساخت اینترنت جدید تبدیل می شود. به همین ترتیب، تعداد زیادی از مخافل نیز دارد، از متحد نزدیک وارن بافت، چارلی مانگر گرفته تا پیتر شیف، پسر پوستر طلا. جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان چیس، پل کروگمن، اقتصاددان برنده جایزه نوبل، و حتی الیزابت وارن، سناتور ماساچوست یک دموکرات مترقی که به دلیل توافق با میلیاردرها شناخته شده نیست، به این فهرست اضافه کنید.

صنعت کریپتوکارنسی به وضوح یک مشکل روابط عمومی دارد که می تواند تا حدی خود را سرزنش کند.

بیت کوین از سال ۲۰۰۸ توانسته است وعده های بزرگی بدهد که تاکنون به آن عمل نکرده است. ابتدا قرار بود به عنوان یک ارز عمل کند. هنگامی که مورد استفاده از ارز کار نمی کرد، توضیح غالب در مورد ارزش ذاتی بیت کوین به عنوان یک پوشش تورمی بود. خوب، تورم در ایالات متحده به ۸.۳ درصد و در بریتانیا ۹.۹ درصد افزایش یافته است. با این منطق، بیت کوین باید در حال حاضر در حال ظهور باشد.

اولین ارز دیجیتال جهان انحصار وعده های دروغین را ندارد. همه ما داستان توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را می دانیم که قرار بود نحوه مبادله مالکیت را تغییر دهند. در نهایت، آنها راه را برای بازی‌های کسب درآمد (P2E) باز کردند که سپس به پلتفرم‌های متاورس و وب۳ تبدیل شدند.

کریپتو با توسعه وب۳، باید آنچه را که واقعاً می‌سازد، بفروشد. یکی از اولین چیزهایی که هر حرفه ای روابط عمومی به مشتریان خود می گوید این است که خبرها را بیش از حد بفروشند. روزنامه‌نگاران دوست ندارند فریب آنها را برای باز کردن یک ایمیل کلیکی که ارزش یک داستان را اغراق‌آمیز می‌کند، با شرمساری عمومی شما در توییتر و مسدود کردن آدرس ایمیل شما در صورتی که جرات ارسال آن را داشته باشید، اعلام کنند. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ روابط عمومی به معنای انتقال ارزش واقعی محصول شما به زبانی عینی است، نه خیال پردازی شما برای آینده.

در این مورد، وارن بافتز و جیمی دیمون‌های جهان احساس می‌کنند که جمعیت کریپتو به‌شدت آنها را بیش از حد می‌فروشند و آن‌ها هم به همین شکل پاسخ می‌دهند. این خبر بدی برای صنعت است زیرا یکی از دومین چیزهایی که هر حرفه ای روابط عمومی به مشتریانش می گوید وجود نام های بزرگ در هیئت مدیره است که نتایج بسیار بهتری را برای آنها تضمین می کند. اگر آزمایش کریپتو می‌خواهد موفق شود، به بهترین و باهوش‌ترین افراد در امور مالی و فین‌تک، علاوه بر پشتیبانی آزمایشی در عین حال امیدوارکننده که از جانب افرادی مانند ایلان ماسک می‌بینیم، نیاز دارد.

هر بازی متوسط ​​P2E یا خانه حراج NFT پول نقدی که ادعا می‌کند «وب۳» است، صدمات زیادی به تصویر کل صنعت وارد می‌کند، همانطور که لشکر سرمایه‌گذارانی که پول خود را روی پروژه‌هایی که به وضوح بیش از حد تبلیغات شده‌اند، قمار می‌کنند. البته، اکنون که بسیاری از سرمایه‌گذاران میلیاردها دلار را در ورشکستگی حتی شرکت‌های قانونی‌تر در فضای کریپتو از دست داده‌اند از سلسیوس تا ۳AC  می‌توان انتظار کمتری از آن داشت.

همچنین می‌توانیم انتظار مخالفت کمتری با مقررات، یکی دیگر از بخش‌های حیاتی تلاش‌های روابط عمومی صنعت را داشته باشیم. تصور کنید سعی می کنید تصویر شرکتی را بهبود ببخشید که به قوانین یا هنجارهایی که به طور سنتی بر امور شرکت ها حاکم است، پایبند نیست. کارمندان می توانند به طور علنی با روسای خود صحبت کنند، از خزانه شرکت پول بدزدند و با رقبا درگیری های جانبی داشته باشند. این صنعت کریپتو در حال حاضر است، با در نظر گرفتن اکثر قوانین و مقررات مربوط به امور مالی  و حتی تبلیغات نادرست به سختی اعمال می شود.

فقط شرکت هایی که فعالانه زیرساخت اینترنت جدید را ایجاد می کنند باید خود را به عنوان وب۳ معرفی کنند. برای مثال، استفاده از توکن‌سازی برای بهبود اشتراک‌گذاری اسناد و استفاده از مزایای بلاک چین برای ایجاد پلتفرم‌های ارتباطی امن و حفظ حریم خصوصی است. شرکت های قانونی بلاک چین وجود دارند که در حال ساخت محصولات وب۳ هستند و آنها باید سر و صدا ایجاد کنند.

در روابط عمومی، موفقیت شما به داستان شما بستگی دارد و داستان شما محصول شماست. تنها زمانی که پروژه‌های بلاک چین می‌توانند به بازیگران اصلی امور مالی نشان دهند که فناوری آنها چیزی برای ارائه دارد که وب۲ واقعاً ندارد، بزرگترین سرمایه‌گذاران روی آن کار خواهند کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx