شبکه سولانا نیاز به یک آپدیت اساسی دارد

شبکه سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 568 نفر

شبکه سولانا نیاز به یک آپدیت اساسی دارد

آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا معتقد است که اگرچه قطعی شبکه بزرگترین چالش قبلی شبکه بوده است، اما ممکن است یک “رفع باگ طولانی مدت” در راه باشد. یاکوونکو در طول پادکست اخیر Decrypt در مورد مشکل قطعی مکرر سولانا اظهار نظر کرد.

یاکوونکو معتقد است که فایر دنسر راه حلی برای این موضوع خواهد بود. فایر دنسر یک کلاینت اعتبارسنجی جدید است که توسط شرکت وب۳ جامپ کریپتو و بنیاد سولانا در حال ساخت است. از آنجایی که فایر دنسر یک تیم جداگانه دارد، احتمال اینکه آنها در کد خود باگ های مشابهی با سولانا داشته باشند تقریباً صفر می شود.

علاوه بر این، یکی از بنیانگذاران سولانا اضافه کرد که اکثر قطعی های شبکه اخیر را می توان به خطای انسانی نسبت داد مثل خطای اعتبارسنجی در تشخیص فورک صحیح. با این حال، این خرابی ها سرمایه هیچ کاربر را در معرض خطر قرار نمی دهد زیرا شبکه دارای ۲۰۰۰ اعتبارسنجی مختلف و تقریباً ۳۴۰۰ نسخه مشابه است.

یک موضوع نگران کننده

سولانا یکی از اولین ارزهای دیجیتالی بود که از فرآیند اجماع اثبات تاریخ (PoH) استفاده کرد. با این حال، از زمان راه اندازی آن، این شبکه ۱۵ مورد قطعی شبکه را متحمل شده است که شش مورد از آنها طولانی مدت بوده است. دلیل این قطع‌ها می‌تواند اشکال در کد این شبکه یا قطع شدن شبکه توسط ترافیک مصنوعی ربات‌ها باشد.

آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران این ارز دیجیتال معتقد است که اگرچه قطعی شبکه بزرگترین چالش قبلی این شبکه بوده است، اما ممکن است یک “رفع باگ طولانی مدت” در راه باشد. یاکوونکو در طول پادکست اخیر Decrypt در مورد مشکل قطعی مکرر اظهار نظر کرد.

علی‌رغم نگرانی‌های فزاینده در مورد قطعی‌های مکرر، سولانا همچنان موفق شد نهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار باشد. همچنین ارزش بازار این آلتکوین تا ۸ اکتبر بیش از ۱۱ میلیارد دلار بود.

علاوه بر این، یک گزارش خبری اخیر بیان کرد که فروش NFT های سولانا در ماه سپتامبر در نتیجه برخی پروژه های معروف تقریبا دو برابر شد. علاوه بر این، طبق آمار DappRader، فروش  NFTهای سولانا در ماه سپتامبر تقریباً ۱۳۳ میلیون دلار بود که بیش از دو برابر رقم ۶۸.۵ میلیون دلاری در ماه آگوست است.

بنابراین، با توجه به اینکه فایر دنسر در راه است، و NFT های سولانا در تلاش برای حفظ تعادل هستند، انتظار می رود که سولانا ممکن است آینده هیجان انگیزی داشته باشد.  فایر دنسر ممکن است به مقیاس پذیر کردن شبکه کمک کند، بنابراین به آن اجازه می دهد تا تعداد زیادی از تراکنش ها را به شیوه ای کارآمدتر انجام دهد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx