کاردانو حامی ریپل در دادگاه

کاردانو و ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

کاردانو حامی ریپل در دادگاه

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، دیدگاه خود را در مورد اختلاف بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و ریپل روشن کرده است و گفت که برخلاف آنچه جامعه ریپل فکر می کند، او مخالف این پروژه نبود.

هاسکینسون در یک موضوع توییتری توضیح داد که موضع او در مورد اکثر پروتکل‌های لایه ۱ این است که تا زمانی که کاربردی ارائه می‌دهند، اوراق بهادار نیستند. آنها به اندازه کافی غیرمتمرکز هستند تا اپراتورها در سراسر جهان از بنیانگذاران خود مستقل بمانند.

او ریپل را یک کالا با این تعریف می‌داند و می‌گوید که تست هوی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد. تست هوی مجموعه ای از استانداردها است که تعیین می کند آیا یک پروژه به عنوان یک قرارداد سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود یا یک اوراق بهادار. او افزود این واقعیت که ارتش ریپل مستقل از بنیانگذاران ریپل از او انتقاد می کند، دلیلی بر این است که این یک کالا است.

با این حال، او با رویکرد وکلای ریپل برای بحث در مورد پرونده علیه SEC مخالف بود.

به نظر وی، دفاعیات باید بر این واقعیت استوار باشد که اعمال مقررات اوراق بهادار در مورد چیزی که میلیون ها شرکت کننده مستقل در بیش از ۱۰۰ کشور دارد که توسط هیچ یک از امانتداران یک شرکت واحد قابل کنترل نیستند، پوچ است.

هاسکینسون معتقد است که این رویکرد بر شایستگی پرونده تکیه خواهد داشت و وکلای ریپل نیازی به اتکا به حملات شخصی کارکنان فعلی یا سابق دولت یا حمله به مصرف انرژی بیت کوین ندارند.

به نظر می رسد این دیدگاه در پاسخ به رویکرد وکلا ریپل باشد. آنها ادعا کرده اند که ویلیام هینمن، مدیر سابق SEC، بیت کوین و اتریوم را از نقض اوراق بهادار معاف کرده است، فقط به این دلیل که هینمن توسط شرکت هایی با منافع مالی در اتریوم پول پرداخت می کرده است.

هاسکینسون گفت:

فساد فردی هیچ ارتباطی با تست هووی ندارد و مشکل بزرگتر اجباری ارزهای دیجیتال را در چهارچوبی که هیچ منطقی ندارد حل نمی کند.

ریپل طی ۳۰ روز ۶۰ درصد افزایش یافت

در همین حال، ریپل شاهد افزایش ۶۰ درصدی قیمت خود در ۳۰ روز گذشته بوده است زیرا احتمال پیروزی این شرکت در پرونده SEC علیه خود افزایش یافته است. XRP در حال حاضر با قیمت ۰.۵۱۸۴ دلار معامله می شود.

اخیراً پس از حکم دادگاه مبنی بر اینکه SEC باید اسناد سخنرانی مدیر سابق خود ویلیام هینمن را در اختیار ریپل قرار دهد، اخیراً پیروزی های جزئی را ثبت کرده است. این شرکت به این سخنرانی که کمیسیون SEC تمایلی به انتشار آن نداشت، تکیه کرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx