بازار کریپتو در حال بلوغ است

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

 

شرکت حسابرسی، مالیاتی و خدمات حرفه ای (KPMG)در گزارش سپتامبر خود اعلام کرد که بخش کریپتو و بلاک چین، علیرغم چالش های جهانی و اکوسیستمی، به نشان دادن نشانه های بلوغ ادامه می دهد.

KPMG گفت، اگرچه نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است، اما سرعت رشد مداوم کریپتوها “بلوغ فزاینده فضا و وسعت فناوری ها و راه حل های جذب سرمایه گذاری را برجسته می کند.”

با وجود بی ثباتی جهانی پیرامون درگیری در اوکراین،  پژواک سقوط اخیر استیبل کوین ترا  همچنان طنین انداز است، اکوسیستم بلاک چین امسال سهم عادلانه ای از موانع را به خود دیده است. با این حال، علیرغم این رویدادها، KPMG گفت که تمایل سرمایه‌گذاران همچنان قوی است و میانگین سطح سرمایه‌گذاری در اواسط سال بسیار بالاتر از سال‌های قبل از سال ۲۰۲۱ است، علی‌رغم کاهش از ۳۲.۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به ۱۴.۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲.

 

با این حال، ممکن است آب برای برخی از استارت‌آپ‌های بلاک‌چین هنوز نامشخص باشد، که الکساندر استاچچنکو، مدیر Blockchain و Crypto Assets KPMG فرانسه گفت، ممکن است نیاز به کاهش ارزش‌گذاری برای افزایش پول داشته باشد، زیرا این تنها گزینه است. «البته، برخی از رمزارزها از بین خواهند رفت ، به ویژه آنهایی که گزاره های ارزشی واضح و قوی ندارند. این در واقع می تواند از نقطه نظر اکوسیستم کاملاً سالم باشد زیرا بخشی از آشفتگی ایجاد شده در سرخوشی یک بازار گاوی را از بین می برد. بهترین شرکت ها آنهایی هستند که زنده بمانند.»

شرکت‌هایی که در حال بقا هستند، همچنان به جذب سرمایه‌های مخاطره‌آمیز به فضای بلاک چین ادامه می‌دهند.

سایر موارد کلیدی

چهره سرمایه گذاران کریپتو به طور پویا از سرمایه گذاران خرده فروش به بازیگران نهادی و شرکتی تغییر می کند که سهم فزاینده ای از هجوم سرمایه را تشکیل می دهند. KPMG در گزارش خود گفت، به این ترتیب، از دیدگاه ریسک سرمایه گذاری، دارایی های کریپتو شباهت هایی به دارایی های سنتی نشان می دهند.

از آنجایی که هم السالوادور و هم جمهوری آفریقای مرکزی بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته اند، در این گزارش آمده است که علاقه فزاینده ای به کاربردهای مستقل ارزهای دیجیتال در میان کشورهای در حال توسعه به جای ارزهای موجود مانند دلار آمریکا وجود دارد.

KPMG گفت: اگرچه ممنوعیت تجارت کریپتو در چین وجود دارد و نشانه هایی وجود دارد که هند ممکن است از این روش پیروی کند، اما تنظیم کننده ها در سایر حوزه های قضایی بیشتر به تقویت رقابت، تکامل و رشد در بازارهای کریپتو و در عین حال حمایت از مصرف کنندگان علاقه مند هستند. علاوه بر این، اتحادیه اروپا مقررات جدیدی را برای صنعت ارزهای دیجیتال در پایان سال ۲۰۲۲ تصویب خواهد کرد.

انتظار افزایش علاقه به استیبل کوین ها را داشته باشید. KPMG گفت که شرکت‌ها به دنبال استیبل کوین‌ها هستند تا از مزایای عملیاتی کریپتو، از جمله کاهش هزینه‌ها و تاخیرها، افزایش دید، نقدینگی سریع‌تر و سهولت استفاده بیشتر استفاده کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx