مدیر عامل صرافی کراکن امیدوار است تا انتهای سال با یک بیت کوین یک بوگاتی بخرد

کراکن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

جسی پاول، مدیر عامل شرکت صرافی کراکن مستقر در سانفرانسیسکو، اخیراً در بلومبرگ گفت که همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است و امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۲ یک بوگاتی به ازای هر بیت کوین بخرد.

پاول به انحصاری بلومبرگ پیوست، جایی که پیش‌بینی‌های سال گذشته خود را به یاد آورد. هنگامی که پاول در سال ۲۰۲۱ توسط همان برنامه میزبانی شد و گفت:

احتمالاً تا پایان سال آینده [۲۰۲۲] به ازای هر بوگاتی یک بیت کوین خواهد بود.»

در آن زمان، بیت کوین حدود ۴۸۰۰۰ دلار معامله می شد. زمانی که پاول در ۲۶ آگوست پیش‌بینی‌هایش را یادآور شد، او عقب‌نشینی نکرد. در حالی که می‌گفت انتظار نداشت بازار زمستان آنقدر ضربه بخورد، همچنان گفت که انتظار دارد تا پایان سال یک بوگاتی با یک بیت‌کوین بخرد. ۲۰۲۲.

بیت کوین در زمان انتشار تقریباً ۲۴۰۰۰ دلار معامله می شود و مدل های برند خودروهای لوکس بوگاتی بین ۱.۹ تا ۳.۳ میلیون دلار متغیر است.

پاول با بیان اینکه همچنان نسبت به بیت کوین بسیار خوش بین است ادامه داد:

من دوباره با بیت کوین با قیمت ۱۸۰۰۰ خریدم، خوشحالم که دوباره آن را به کار می برم. من همچنان در درازمدت صعودی هستم، اصول اولیه همچنان در حال بهبود هستند.

فهرست این محتوا

کراکن

به محض اینکه شرایط زمستانی خود را نشان داد، اکثر صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال برخی از کارکنان خود را اخراج کردند. کراکن در روند اخراج شرکت نکرد و این نشان می‌دهد که شرکت برای حمایت از کارکنان ۳۲۰۰ نفری خود با مشکل مالی مواجه نیست.

با این حال، صرافی مشکلات دیگری نیز داشته است. در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲، مدیر عامل کراکن به اتهام سرزنش کردن به کارمندان با این ادعا که آنها با فرهنگ شرکت سازگار نیستند، تیتر یک خبر شد. نیویورک تایمز با بررسی عمیق این موضوع، گزارش داد که پاول با “شروع یک جنگ فرهنگی” در کراکن، محیطی سمی ایجاد کرد.

یک ماه بعد، در ژوئیه ۲۰۲۲، وزارت خزانه داری ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد کراکن آغاز کرد تا بفهمد آیا با اجازه دادن به کاربران مناطق تحریم شده برای تجارت دارایی های کریپتو، تحریم های ایالات متحده را نقض کرده است یا خیر. ایالات متحده تحریم هایی را علیه ایران، کره شمالی، کوبا، سوریه و بخش هایی از اوکراین اعمال کرده بود. زمانی که وزارت خزانه داری تحقیقات را آغاز کرد، مشخص شد که کراکن به کاربران ایران، سوریه و کوبا اجازه داد و ستد توکن ها را داد.

صعود در کریپتو

اگرچه آنها انتظار ندارند بیت کوین قیمت بوگاتی را ببیند، بسیاری از مدیران کریپتو نیز نسبت به بیت کوین خوش بین هستند و معتقدند که پس از پایان شرایط زمستانی افزایش خواهد یافت.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، گفت که انتظار دارد بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد. مک گلون در تحلیل بازار در ۱۴ جولای اشاره کرد که نمی‌دانست بیت کوین چه زمانی کف خود را پیدا می‌کند، اما به محض افزایش قیمت، اجتناب‌ناپذیر بود.

چند روز بعد، مایکل نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital نیز پیش‌بینی بیت‌کوین خود را مورد بحث قرار داد و گفت که تا سال ۲۰۲۷ شاهد ۵۰۰۰۰۰ دلار خواهد بود. در پذیرش، نه یک چرخش.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx