صرافی ارزدیجیتال کراکن از این پس به روس ها خدمات نمیدهد

صرافی ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 565 نفر

صرافی کراکن کاربران روسی را تحریم کرد

صرافی ارزدیجیتال کراکن جدیدترین صرافی ارز دیجیتال است که حساب های کاربران روسی را در پلتفرم خود با رعایت تحریم های اتحادیه اروپا محدود می کند.

در ۱۹ اکتبر، کراکن بیانیه های ایمیلی را برای مشتریان روسی خود ارسال کرد تا اعلام کند که صرافی خدمات به مشتریان روسی خود را متوقف می کند.

این شرکت گفت: “با توجه به قوانین جدید اروپا، ما باید اقداماتی را برای محدود کردن حساب کراکن شما انجام دهیم.” بر اساس بیانیه ایمیلی که توسط کوین تلگراف مشاهده شده است، کاربران روسی می توانند بر اساس درخواست، وجوه خود را برداشت کنند.

کراکن خاطرنشان کرد: “در صورت بروز هرگونه تغییر، مرکز پشتیبانی خود را به روز خواهیم کرد.”

کراکن مشخص نکرد که آیا محدودیت زمانی برای برداشت وجوه از صرافی برای شهروندان روسیه وجود دارد یا خیر. سخنگوی کراکن به کوین تلگراف گفت که این شرکت با “الزامات قانونی و نظارتی در تمام حوزه های قضایی” فعالیت های خود مطابقت دارد. وی خاطرنشان کرد: از زمان اعلام اتحادیه اروپا، ما در تلاش هستیم تا تغییرات مورد نیاز را برای انطباق با آخرین بسته تحریم ها علیه روسیه ایجاد کنیم.

 در کراکن اولین بار نیست که صرافی با تنظیم‌کننده‌هایی برخورد می‌کند که صرافی‌های متمرکز را مجبور به بستن حساب‌های خاص می‌کنند.

در فوریه ۲۰۲۲، جسی پاول، مدیرعامل سابق کراکن، مقامات کانادایی را به دلیل مسدود کردن کیف پول‌های رمزنگاری‌شده در تامین مالی اعتراضات محلی کووید-۱۹ محکوم کرد. او صریحاً به مردم هشدار داد که کراکن ممکن است توسط رگولاتورها مجبور شود برخی از کیف پول‌ها را مسدود کند و به سرمایه‌گذاران کریپتو توصیه کرد که ارزهای دیجیتال را از صرافی‌ها خارج کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx