بررسی توکن اکسی اینفینیتی

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

داده‌های Coingecko گزارش می‌دهد که پس از یک گزارش قیمت داغ‌تر از حد انتظار( افزایش شاخص قیمت مصرف کننده) در ایالات متحده در پنجشنبه گذشته، ارزش بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نزدیک به 8.08 میلیارد دلار کاهش یافت. در میان هرج و مرج، چندین توکن بیشتر از بقیه ضربه خوردند.ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با بازی از […]

اکسی اینفینیتی

داده‌های Coingecko گزارش می‌دهد که پس از یک گزارش قیمت داغ‌تر از حد انتظار( افزایش شاخص قیمت مصرف کننده) در ایالات متحده در پنجشنبه گذشته، ارزش بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نزدیک به 8.08 میلیارد دلار کاهش یافت.

در میان هرج و مرج، چندین توکن بیشتر از بقیه ضربه خوردند.ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با بازی از جمله اکسی اینفینیتی، چیلیز و ایپ کوین در هفته گذشته ضرر قابل توجهی حداقل 8 درصدی را ثبت کرده اند.

AXS، توکن قدرتمند بازی محبوب مبتنی بر اکسی اینفینیتی، بر اساس داده‌های Coingecko، طی هفته گذشته بیش از 13 درصد کاهش داشته است.این آسیب زمانی که در ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفت بسیار بدتر است، با CoinGecko که نشان دهنده کاهش نزدیک به 19٪ است. عملکرد نزولی هفته، AXS را 93.9 درصد از بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 164.90 دلار در نوامبر 2021 کاهش داد.

جدا از احساسات نزولی بازار، قیمت این رمزارز نیز تحت تأثیر بازگشایی توکن آتی و کاهش مداوم تعداد بازیکنان قرار گرفته است.

طبق گفته Token Unlocks، حدود 8 درصد از کل عرضه AXS، که در مجموع 21.543 میلیون است، که در 25 اکتبر برای سرمایه گذاران و مشاوران باز می شود.تا زمان نگارش این مقاله، ارزش توکن های آنلاک شده بیش از 210 میلیون دلار است.

در 30 روز گذشته، تنها 701447 بازیکن با با یکدیگر تعامل داشته اند، سطوحی که از دسامبر 2020 مشاهده نشده است. طبق داده ها تعداد بازیکن های فعال، در ابتدای سال نزدیک به 2.78 میلیون بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx