راه اندازی استیبل کوین توسط اکوسیستم VeChain

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 790 نفر

راه اندازی استیبل کوین توسط اکوسیستم VeChain

موسسه VeChain سال ۲۰۲۲ را با یک اطلاعیه بسیار مهم آغاز کرد. این موسسه اعلام کرد که احتمالا یک استیبل کوین بومی جدید به نام VeUSD را منتشر کند. اما متاسفانه VeChain اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار نداد اما اعلام کرد که این اتفاقی بسیار خاص خواهد بود. چیزی که به ما اجازه می‌دهد تا VeChainThor را در مرحله بعد از طریق چند راه متفاوت داشته باشیم.

استیبل کوین VeUSD وسیله‌ای برای “آزادسازی” ظرفیت‌های دیفای در اکوسیستم VeChain خواهد بود. این دارایی دیجیتال با توجه به پست رسمی که توسط این موسسه منتشر شد بر مبنای اصول این اکوسیستم یعنی پایداری، تطبیق پذیری و مقیاس پذیری  خواهد بود.

بلاکچین VeChainThor به نظر می‌رسد که برای حوزه دیفای این اکوسیستم در حال آماده سازی است. به گزارش ارزینجا، ۳ ماه پیش این شبکه با تایید کامیونیتی خود، نسخه ۲.۰ اثبات صلاحیت (Proof-of-Authority) را پیاده سازی کرد و شبکه خود را بروز رسانی نمود.

با توجه به پذیرش روز افزون بلاکچین‌ها، این بروزرسانی با هدف تسهیل هرگونه معاوضه‌ای بر روی این لایه اجماع برای شبکه VeChainThor اتفاق خواهد افتاد. در همین زمان این موسسه گفت:

تیم تحقیق و توسعه VeChain در حال کار بر روی یک بروزرسانی شبکه بلاک چین VeChainThor به نام SURFACE که همان نسخه دوم اثبات صلاحیت است می‌باشد.

بنابراین با توجه به این اتفاق، VeUSD می‌تواند یکی از اولین محصولات برای افزایش قدرت بلاک چین خودش باشد.

استیبل کوین VeChain: مزیت‌ها و نگرانی‌ها

کامیونیتی VeChain این اطلاعیه را جشن گرفت. اخیرا، یک کاربر به نام “EffortCapital” از احتمالاتی که با راه اندازی یک استیبل کوین الگوریتمی مانند LUNA برای VeThor Energy به عنوان وثیقه وجود دارد سخن گفت.

بنابراین یک مکانیسم سوزاندان مشابه آن چه که ترا با بروزرسانی Colombus-5 انجام داد را شاهد خواهیم بود. این مکانیسم نیازهای اساسی برای دارایی‌های پایه را پشتیبانی خواهد کرد.

این ایده مورد توجه Sunny Lu، مدیرعامل وی چین، قرار گرفت. با استفاده از توییتر، از کامیونیتی خود برای طراحی توکنامیک (Tokenomics) برای این توکن احتمالی نظر سنجی کرد.

اما در کامیونیتی هیچ کس با استیبل کوین‌ به عنوان چیزی که توسط این موسسه اعلام شده است موافق نیست. برخی از کاربران معتقدند که می تواند منجر به تغییر پویایی این شبکه شود و جایگزین VTHO شود. لازم به ذکر است که VTHO برای تامین تراکنش‌ها در این بلاکچین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی کاربران دیگر کاملا معتقدند که این موسسه و بلاکچین آن در تحقق محصولات اصلی خود موفق نبوده است. این شبکه در زنجیرهای تقاضا راه ندازی شده است اما به ندرت بر روی گسترش یک اکوسیستم دیفای تمرکز کرده است.

با انجام این بروزرسانی، به نظر می‌رسد که محصولات مرتبط با دیفای و این استیبل کوین دستخوش تغییرات می‌شوند. برخلاف مخالفان این طرح، بسیاری از کاربران نسبت به این اطلاعیه دیدگاه صعودی دارند.

این موسسه اطلاعات بیشتری را در روزهای آینده به اشتراک خواهد گذاشت اما تا آن موقع همه چیز به صورت حدس و گمان خواهد بود. در زمان نگارش این خبر، قیمت معامله VET به ۰.۰۸۵$ با کاهش ۱.۹۵% در یک روز اخیر رسیده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx