آموزش کسب درآمد دلاری در ایران

آموزش کسب درآمد دلاری در ایران
  • زمان مطالعه: 18دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2584 نفر

امروزه با توجه‌به افزایش نرخ دلار در کشور عزیزمان ایران، کسب درآمد دلاری را می‌توان یکی از بهترین روش‌های مقابله با تورم دانست. از همین رو، عمده قشر جوان به سمت جاب آفرهایی که دستمزد آنها به‌صورت دلاری پرداخت می‌شود جذب شده‌اند و از این راه به کسب درآمد دلاری می‌پردازند. بیشتر مردم این تصور غلط “که کسب درآمد دلاری یک روش سخت و پیچیده است” را در ذهن خود می‌پرورانند. درحالی‌که اخیراً با پیشرفت بسترهای آنلاین جهانی، شما می‌توانید تنها با تماشای یک ویدئو و یا گوش‌دادن به موسیقی وب‌سایت‌های خارجی نیز درآمد دلاری داشته باشید. البته روش‌های حرفه‌ای‌تری هم وجود دارد که در ادامه این مقاله، آموزش کسب درآمد دلاری را از طریق تمامی روش‌های روز دنیا را توضیح داده‌ایم.

چرا باید درآمد دلاری داشته باشیم؟

درگذشته، مشاغل تفاوت‌های عمده‌ای با کسب‌وکارهای امروزی داشته و معمولاً در تنوع کمتری عرضه می‌شدند. اما در جهان امروزی ما، پیشرفت تکنولوژی و فناوری آنلاین باعث شده تا عرصه‌ای جدید پیش روی تمام مشتاقان درآمدزایی و افراد خلاق قرار بگیرد. درواقع در حال حاضر با بهبود بازارهای مالی، پیشرفت ابزارهای دیجیتالی، آموزش‌های آنلاین و هزاران امکانات ویژه دیگر که به مشاغل و راه‌های سرمایه‌گذاری اضافه شده‌اند، شما می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن به کسب درآمد دلاری بپردازید. اما بسیاری از شاغلان، علاقه‌مند به فرصت‌های شغلی هستند که در انتها به کسب درآمد دلاری ختم می‌شوند و علت این موضوع یقیناً سودآوری هر چه بیشتر این روش در ایران است. امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای مقابله با تورم و نوسانات دائمی نرخ ارز در ایران، داشتن درآمد به دلار و خرج‌کردن به ریال است. از همین روی در ادامه به آموزش کسب درآمد دلاری از جدیدترین راه‌های سودآور پرداخته‌ایم. 

آموزش کسب درآمد دلاری در ایران

امروزه با توجه‌به افزایش نرخ دلار در ایران، کسب درآمد دلاری را می‌توان یکی از بهترین روش‌های مقابله با تورم دانست

کسب درامد دلاری

فعالیت در بازار کریپتوکارنسی (cryptocurrency)

کریپتوکارنسی یکی از بازارهای مالی نوپا محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۹ شروع به شناخته‌شدن کرد و در سال ۲۰۲۰ به اوج خود رسید. این بازار یقیناً در سال‌های آتی هم، یکی از سودآورترین و پرطرف‌دارترین کسب‌وکارهای جهانی به شمار می‌رود که تمامی معامله‌گران را به سرمایه‌گذاری آنلاین و دلاری دعوت می‌کند. اما کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست و چه مزایایی دارد؟ ارزهای دیجیتال با ایجاد یک روش منحصربه‌فرد برای سرمایه‌گذاری، درآمد دلاری را برای تمام مردم از اقصی‌نقاط جهان به ارمغان آورده‌اند.

این یک بازار گسترده است که شما می‌توانید از راه‌های مختلفی مانند خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها، تحلیل و ترید ارز دیجیتال، فعالیت در استخرهای نقدینگی، هولد ارزها، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دیفای و بسیاری از فرصت‌های شگفت‌انگیز دیگری که این بازار پیش روی شما می‌گذارد درآمد دلاری داشته باشید. یکی از آسان‌ترین راه‌های کسب سود از بازار کریپتو که نیاز به دانش خاص و تخصص ندارد، هولد ارز دیجیتال و یا همان نگه‌داشتن رمز ارز در کیف پول است. بدان معنا که شما می‌توانید بیت کوین یا سایر رمزارزهای ارزشمند را خریداری کرده و تا زمان افزایش قیمت، این ارزها را در کیف پول خود ذخیره کنید. این نوعی سرمایه‌گذاری کم‌ریسک در بازار ارز دیجیتال است که می‌تواند منجر به سودآوری خوبی شود. اما اگر مدتی را به آموزش ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال این دارایی‌های ارزشمند اختصاص دهید، قطعاً می‌توانید زندگی کاری خود را به بهترین حالت خود ارتقا دهید.

ماین و ماینینگ (crypto mining)

همان‌طور که ذکر شد حوزه کریپتوکارنسی دروازه‌ای از فعالیت‌های جدید را به روی افراد گشوده است که سودآوری خالص بدون پرداخت مالیات را تجربه کنند. فرایند ماینینگ (crypto mining) یا استخراج ارز دیجیتال نیز زیرشاخه‌ای از فعالیت‎های کریپتویی است که می‌تواند درآمد بالایی را به ارمغان آورد. به فرایند ایجاد یک ارز دیجیتال به‌واسطه حل مسائل ریاضی پیچیده با دستگاه‌های مخصوص ASIC، استخراج ارز دیجیتال گفته می‌شود. درست است که این روش یکی از پرسودترین راه‌های کسب درآمد است، اما نیاز به سرمایه و خریداری دستگاه‌های مخصوص ماینینگ دارد. معمولاً بیت کوین محبوب‌ترین رمز ارزی است که برای استخراج مورداستفاده قرار می‌گیرد. اما ماینرها می‌توانند به استخراج ارزهای دیگری همچون لایت کوین و بیت کوین کش و … نیز بپردازند.

استخراج ارز دیجیتال

فرایند ماینینگ (crypto mining) یا استخراج ارز دیجیتال نیز زیرشاخه‌ای از فعالیت‎های کریپتویی است

 ترید و تحلیل ارز دیجیتال (trading cryptocurrency)

ترید ارز دیجیتال یکی دیگر از روش‌های پول‌ساز جدید است که افراد بسیاری را جذب خود کرده است. این اصطلاح به خرید و فروش رمزارزها و کسب سود از اختلاف قیمت آنها اشاره دارد. انواع مختلفی از ترید و نوسان‌گیری رمزارزها وجود دارد که نیاز به دانش و آموزش‌های تخصصی دارند. از همین روی اگر شما نیز قصد کسب درآمد از طریق ترید و تحلیل ارز دیجیتال را دارید مستلزم آموزش درست و دقیق هستید. اما به‌جرئت می‌توان گفت که ترید یکی از سودآورترین فعالیت‌هایی است که امروزه به کسب درآمد دلاری منجر می‌شود. انواع مختلفی از ترید در بازار وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به ترید روزانه (Day Trading)، اسکالپینگ (Scalping)، پوزیشن تریدینگ (Position Trading) و غیره اشاره کرد.
 

معامله در بازار فارکس (forex)

فارکس نوع دیگری از بازار مالی است که شباهت زیادی با کریپتوکارنسی دارد، اما درعین‌حال کاربرد متفاوتی را نیز ارائه می‌دهد. این بازار که با نماد اختصاری FX شناخته می‌شود از عبارت (Foreign Exchange Market) تخلص یافته است. این نوع بازار برای تبادل ارزهای خارجی مورداستفاده قرار می‌گیرد که تمرکز فیزیکی نداشته و برای معاملات ارزی جهانی کاربرد دارد. این بازار از سال ۱۹۷۱ شکل گرفت و در ۱۹۹۸ با محبوبیت بیشتری مواجه شد. بازار فارکس به‌صورت ۲۴ ساعته است و معامله‌گران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز به معامله ارزهای فیات مشغول شوند. هر چه معاملات بهتری در بازار فارکس ثبت کنید سود بیشتری خواهید داشت که از طریق دلار به دست می‌آید.

درامد دلاری از فارکس

فارکس نوع دیگری از بازار مالی است که شباهت زیادی با کریپتوکارنسی دارد

آموزش کسب درآمد دلاری از طریق هوش مصنوعی (AI)

نوآوری هوش مصنوعی (AI)، یکی از جدیدترین پیشرفت‌های تکنولوژی تلقی می‌شود که جنب‌وجوش تازه‌ای در تمامی عرصه‌های جهانی ایجاد کرده است. وب‌سایت‌های هوش مصنوعی از جمله چت جی پی تی (Chatgpt)، پیشروان این فناوری هستند و در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی گرافیکی، طراحی وب‌سایت، تحقیق و پژوهش، تولید محتوا و بسیاری از فعالیت‌های مهم دیگر استفاده می‌شوند. این فناوری نوظهور علاوه بر مزایای بسیاری که دارد، به کسب درآمد دلاری برای تمامی افراد نیز کمک می‌کند. درواقع با ابزارهای ویژه‌ای که AI در اختیار عموم مردم گذاشته است می‌توانید به‌راحتی از راه‌های مختلفی درآمد کسب کنید. در ادامه برخی از هوش‌های مصنوعی که به کسب درآمد دلاری کمک می‌کنند اشاره کرده‌ایم.

  • ادیت‌بای (Editby): این هوش مصنوعی برای افرادی که علاقه‌مند به ساخت اسکریپت ویدئویی هستند کاربرد زیادی دارد. درواقع شما می‌توانید از طریق ابزارهای این AI، تنها با چند کلیک ساده تولید محتوای ویدئویی داشته باشید.
  •  چت جی پی‌تی (ChatGBT): چت جی پی تی یکی از محبوب‌ترین AIهای امروزی است که تقریباً در تمامی زمینه‌های سئو، تولید محتوا، تحقیق و بررسی و هر چیزی که فکرش را می‌کنید به شما راهنمایی می‌دهد. درواقع این هوش مصنوعی همانند یک دستیار عمل کرده و هر دستوری را اجرا می‌کند.
  • تِن وب (۱۰web): تن وب پادشاه ساخت وب‌سایت است. شما می‌توانید از این طریق به طراحی هر نوع وبگاهی مشغول شوید و بهینه‌سازی سئو داشته باشید.
  •  دیپ ای آی (Deep AI): دیپ AI ابزاری مناسب برای کارهای گرافیکی را به‌تمامی علاقه‌مندان به این رشته ارائه می‌دهد که هر ذهنیتی را به تصویرسازی می‌کشاند.

فریلنسری، درآمد دلاری در خانه!

فریلنسری(Freelancer)، یکی از پرطرف‌دارترین تجربه‌های کسب درآمد دلاری محسوب می‌شود که برای افراد مستقل مناسب است. فریلنسر به شخصی گفته می‌شود که به‌صورت آزاد فعالیت می‌کند و این عمل می‌تواند به‌صورت حضوری یا آنلاین انجام شود. فریلنسری در وب‌سایت‌های خارجی اخیراً میان ایرانیان بسیار رایج شده است و افرادی که در زبان انگلیسی و ترجمه تبحر دارند می‌‎توانند درآمد خوبی از این راه به جیب بزنند. درواقع شرکت‌های خارجی بسیاری تمایل به استخدام نیرو از سایر کشورها هستند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند. اما همین هزینه کم برای ایرانیان بسیار به‌صرفه است، چراکه به دلار پرداخت می‌شود و ارزش دلار در ایران بسیار بالا است. لینکدین یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های مخصوص فریلنسرینگ است که جاب آفرهای شرکت‌های خارجی را به نمایش می‌گذارد. اما وب‌سایت‌های دیگری که در زیر نام برده‌ایم نیز برای فریلنسری نیرو استخدام می‌کنند:

  •  اسمارت کت (Smartcat.com)
  •  پراز (Proz.com)
  •  پونیشا (Ponisha)
  •  کارلنسر (Karlanser)
درامد دلاری با فریلنسری

فریلنسر به شخصی گفته می‌شود که به‌صورت آزاد فعالیت می‌کند

یوتیوب و یوتیوبر

این روزها فضای جذاب یوتیوب (youtube) را همه ما می‌شناسیم و شاید حتی بیشتر اوقات فراغت خود را در این پلتفرم سرگرم‌کننده سپری می‌کنیم. اما باید گفت این شبکه اجتماعی جذاب یکی از بزرگ‌ترین بسترهای کسب درآمد دلاری محسوب می‌شود که مخاطبین بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. فعالیت در این پلتفرم بسیار آسان اما مستلزم وقت‌گذاشتن است. هر شخصی می‌تواند با ایده‌ای جذاب و خلاقانه یک چنل یوتیوب ساخته و محتواهای آموزشی، طنز، متدهای عکاسی، داستان‌نویسی و هر ژانر دیگری را داخل چنل خود آپلود کند. درواقع هر فردی می‌تواند با تولید محتوای باکیفیت و خلاقانه در این بستر فعالیت کند و حتی به شهرت برسد. این محتواها هر چه مخاطبین بیشتری جذب کنند درآمد دلاری صاحب چنل نیز افزایش میابد. توجه داشته باشید برای‌آنکه شامل دریافت هزینه از سوی یوتیوب شوید کانال شما باید دارای ۱۰۰۰ عضویت فعال یا همان (Subscribe) باشد. همچنین ویدئوهای شما باید بیش از ۴۰۰۰ دقیقه دیده شده باشد تا شامل دریافت هزینه از این پلتفرم شوید.

آموزش کسب درآمد دلاری از عرصه موسیقی

این روزها تکنولوژی، فعالیت‌های مختلفی را تسهیل کرده است که عرصه موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پلتفرم‌های متنوعی مخصوص آپلود قطعه‌های موسیقی وجود دارند که برای ارائه موسیقی به موسیقی‌دانان هزینه دلاری پرداخت می‌کنند. معمولاً اسپاتیفای (spotify)، یکی از پیشروان صنعت موسیقی است که آوازه آن در جهان شنیده می‌شود و هنرمندان مشهوری قطعه‌های موسیقی خود را در این پلتفرم آپلود می‌کنند. برای مثال خواننده محبوب هیپ‌هاپ Drake، از اسپاتیفای بالاتر از ۸ میلیارد دلار درآمد خالص داشته است. البته که پلتفرم‌های دیگری همچون ساوندکلاود (SoundCloud)، اپل موزیک (Apple Music) و سایر ارائه‌دهندگان خدمات موسیقی نیز وجود دارند که در ازای آپلود قطعه‌های موسیقی هزینه دلاری پرداخت می‌کنند. جالب است بدانید با گوش‌دادن به موسیقی در برخی از پلتفرم‌های خاص نیز می‌توانید دلار دریافت کنید. در ادامه چندین اپلیکیشن که با گوش‌دادن به موسیقی می‌توانید درآمد کسب کنید را برای شما عزیزان نام برده‌ایم:

  •  نرم‌افزار Current Rewards
  •  Slicethepie
  •  HitPredictor
  •  RadioEarn 
کسب درامد دلاری در ایران

پلتفرم اسپاتیفای دروازه‌ای به جهان موسیقی

فروش طرح‌های گرافیکی

گرافیست‌های عزیز نیز می‌توانند از حوزه اینترنت به کسب درآمد دلاری مشغول شوند. چراکه در کشورهای خارجی قانون حق نشر به شکل جدی‌تری پیگیری می‌شود و به همین خاطر اغلب کارفرماهای خارجی به دنبال طرح‌های گرافیکی خاص برای خرید هستند. به همین ترتیب اگر شما یک طراح گرافیست خلاق هستید و همیشه ایده‌های نو در سر می‌پرورانید، قابلیت استخدام برای شرکت‌های خارجی و دریافت هزینه به‌صورت دلاری را خواهید داشت. وب‌سایت‌های متعددی برای فروش تصاویر گرافیکی در بستر اینترنت وجود دارند که شما می‌توانید کارهای گرافیکی خود را در آنها آپلود کرده و درآمد بالایی کسب کنید. برای مثال shutterstock، یکی از وب‌سایت‌های معروف در این زمینه است که بین گرافیست‌ها از شهرت بالایی برخوردار است.

آموزش کسب درآمد دلاری با تماشای تبلیغ

اینترنت کاری با جهان امروزی کرده است که از افراد متخصص گرفته تا مردم عادی می‌توانند با کوچک‌ترین کارها درآمد داشته باشند. تماشای تبلیغ و دریافت هزینه دلاری نیز از آن دسته فعالیت‌هایی است که شما می‌توانید به‌راحتی در اوقات فراغت خود انجام داده و درعین‌حال درآمد کمی نیز داشته باشید. بسیاری از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های خارجی و ایرانی وجود دارند که تنها با مشاهده تبلیغ به فرد بیننده هزینه پرداخت می‌کنند. این یک کار آسان اما جانبی است که نیاز به تخصص نداشته و تنها کافی است تبلیغ بازی‌ها، برنامه‌ها و یا ویدئوها را تماشا کنید. در ادامه ۴ مورد از اپلیکیشن‎هایی که پرداخت دلاری در ازای تماشای تبلیغ ارائه می‌دهند را ذکر کرده‌ایم:

  •  Swagbucks
  •  iRazoo
  •  Ibotta
  •  Nielsen TV Ratings
کسب درامد از اینترنت

می‌توان با تماشای تبلیغ در اینترنت کسب درامد کرد

افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing)

افیلیت مارکتینگ که با نام بازاریابی فروشگاهی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی زنجیره‌ای محسوب می‌شود. این روش تاثیر مستقیم در فروش محصولات دارد. در این نوع از بازاریابی، فروشگاه های اینترنتی با رسانه‌ها همکاری می‌کنند تا آمار فروش افزایش یافته و ناشر نیز کمیسیون خود را دریافت می‌کند. افیلیت مارکتینگ تا پیش از توسعه اینترنت نیز وجود داشت و بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز برای فروش بیشتر محصولات خود از این نوع تبلیغات استفاده می‌کردند. اما با پیشرفت حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات گسترده شبکه‌های آنلاین، افیلیت مارکتینگ تسهیل شده و در فضای اینترنت جای گرفته است. اما چگونه از طریق افیلیت مارکتینگ درآمد دلاری داشته باشیم؟ دراینباره باید بگوییم که برخی از فروشگاه‌های آنلاین خارجی مانند آمازون، گوگل و بسیاری از شبکه‌های اجتمامی محبوب این آپشن را برای تمامی مردم از سراسر جهان فعال کرده‌اند تا تمامی افراد علاقه‌مند در همکاری فروش این وب‌سایت‌ها همکاری داشته باشند.

درآمد دلاری با افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ نوعی بازاریابی زنجیره‌ای است که به فروش بیشتر کمک می‌کند

گوگل ادسنس (google adsense)

گوگل ادسنس یک پلتفرم تبلیغاتی است که امکان کسب درآمد دلاری از طریق نمایش‌‌دادن تبلیغات در وب‌سایت‌های مختلف را ارائه می‌دهد. در واقع یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد دلاری، افزایش ترافیک وب‌سایت و ارائه تبلیغات است. شما تنها با طراحی یک وبگاه و افزایش ترافیک آن و درج تبلیغات می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. گوگل ادسنس نیز به طور اختصاصی برای این منظور کاربرد دارد و قالب‌های تبلیغاتی مختلفی را ارائه می‌دهد. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تصاویر، متن، تبلیغات ویدئویی و… را در وب‌سایت‌های مختلف اجرا کنند. ناشران نیز می‌توانند انواع این تبلیغات را آزمایش کرده و پس از بررسی اینکه کدام‌یک بیشترین درآمد را دارد، آن‌ها را در وبگاه خود نمایش دهند. شما نیز می‌توانید به‌عنوان ناشر، با ارائه تبلیغات در وب‌سایت خود و به‌ازای هر کلیک روی تبلیغات، درآمد دلاری داشته باشید.

ترجمه و تولید محتوا

تولید محتوا متنی (content production)، برای وبلاگ‌ها و یا محتواهای صوتی و پادکست‌ها، می‌تواند به کسب درآمد منتهی شود. اما رایج‌ترین نوع آن تولید محتوا به‌صورت متنی است. در واقع هدف اصلی از تولید محتوا به زبان انگلیسی برای بیزینس‌های بین‌المللی، کسب اعتبار بیشتر و درآمد بالاتر است. شما با تولید محتوا در وب‌سایت‌های خارجی به این کسب‌وکارها کمک می‌کنید تا محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتر با نیازها و سلایق گوناگون معرفی کنند که این امر موجب افزایش فروش و درآمد آن‌ها می‌شود. امروزه پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های متنوعی وجود دارند که با ساخت یک حساب کاربری و قبول پروژه در حوزه‌های مختلف، می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. برخی از وب‌سایت‌های تولید محتوا که می‌توانید از طریق آن‌ها به درآمد دلاری برسید، به‌صورت زیر است:

  • Solvid
  • Express writers
  • Crowd Content
  • Any word
  • Scripted
درآمد دلاری با ترجمه و تولید محتوا

ایجاد تولید محتوا متنی برای وبلاگ‌ها و یا محتواهای صوتی و پادکست‌ها

در متاورس بازی کنید و درآمد دلاری داشته باشید!

متاورس (metaverse)، در سال‌های اخیر جزو موضوعات پربحث و ترند در فضاهای مجازی بوده و توجه بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی و کریپتوکارنسی را به خود جلب کرده است. این نسخه ۳ بعدی از اینترنت تعامل مجازی بیشتری را نسبت به تعاملات رسانه‌های اجتماعی و بازی‌ها فراهم می‌کند. متاورس فرصت‌های جدید بسیاری را برای مشاغل و درآمدهای دلاری ارائه می‌دهد که یکی از آسان‌ترین آن‌ها بازی‌های متاورسی و بلاک‌چینی است. بازی‌های متاورسی به کاربران این امکان را می‌دهند تا تجربه‌ای از بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز با تأکید بر واقعیت مجازی سه‌بعدی و ایجاد محتوای گرافیکی داشته باشند. بازی‌های متاورسی با قابلیت کسب درآمد دلاری، محبوبیت بسیاری دارند و هر فردی با ایجاد یک حساب کاربری در پلتفرم‌های بازی‌های مختلف می‌تواند به درآمد بالایی برسد. فهرست برخی از معروف‌ترین بازی‌های متاورسی که می‌توان از طریق آن‌ها درآمد دلاری داشت، به‌صورت زیر است:

  • اکسی اینفینیتی
  • سندباکس
  • دیسنترالند
  • سایبر ترید
  • ایلوویوم
  • هلیکس
  • استار اطلس
  • میراندوس
کسب درامد دلاری با بازی

اکسی اینفینیتی، یک بازی محبوب کسب درآمدی

مترجمی زبان

با یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگر با صورت تخصصی، می‌توانید به‌راحتی درآمد دلاری داشته باشید. شرکت در اجلاس‌های بین‌المللی، ترجمه پست‌ها و ویدئوها در یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی، کار در شرکت‌های بین‌المللی و ترجمه روزنامه‌های داخلی و خارجی، ترجمه کتاب و همچنین ترجمه متون و مقالات مختلف تنها بخشی از فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید به‌عنوان مترجم و با انجام آن‌ها به‌صورت آنلاین، به درآمد دلاری برسید. برخی از وب‌سایت‌های خارجی که با ایجاد حساب کاربری در آن‌ها می‌توانید به‌عنوان مترجم فعالیت کنید، به‌صورت زیر است:

  • Appen
  • Smartling
  • OneHour
  • Text master
  • TranslatorsCafe
  • Upwork
  • Rev

نتیجه‌گیری

در سال‌های اخیر با رشد بی‌سابقه تورم و نوسان دلار و کاهش وضعیت اقتصادی، بیشتر مردم به دنبال روش‌های دیگری از کسب درآمد بوده‌اند. به همین خاطر است که آموزش کسب درآمد دلاری یکی از مهم‌ترین موضوعات حال‌حاضر محسوب می‌شود. خوشبختانه روش‌های متنوعی برای سودآوری دلاری در ایران وجود دارد. در این مقاله به موضوع آموزش کسب درآمد دلاری پرداختیم که شامل روش‌های گوناگونی از جمله فریلنسری، ترجمه و تولید محتوا، یتویبر، تماشای تبلیغ، فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و غیر می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx