تحلیل قیمت لونا کلاسیک برای کریسمس ۲۰۲۳

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از بهبود وضعیت را پس از سقوط FTX و احساسات نزولی پیرامون فضا نشان می‌دهد. به طور خاص، یکی از توکن‌هایی که با وجود فروپاشی ترا لبز همچنان در میان پرطرفدارترین دارایی‌ها قرار دارد، لونا کلاسیک (LUNC)، توکن زنجیره اصلی اکوسیستم فرو ریخته Terra (LUNA) است که تنها در ۲۴ ساعت ۱۲ درصد افزایش یافت. همچنین تنها در ۲ دسامبر بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به ارزش بازار LUNC اضافه کرد.

بر اساس داده های تاریخی به دست آمده توسط فین‌بولد، کریسمس گذشته، لونا کلاسیک، که قبلا با نماد LUNA شناخته می شد، در حدود ۹۵.۸۳ دلار معامله می شد. با این حال، به دنبال فروپاشی و برنامه بازیابی بعدی، زنجیره و توکن موجود تغییر نام دادند.

با در نظر گرفتن چندین شاخص تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی روز کریسمس ۲۰۲۲ برای LUNC نزولی است و طبق پیش‌بینی CoinCodex.com، پیش‌بینی می‌شود در ۲۵ دسامبر، این دارایی در حدود ۰.۰۰۰۱۰۶ دلار معامله شود.

تحلیل لونا کلاسیک

پیش بینی قیمت پایان سال لونا کلاسیک

با توجه به سبز بودن بازار ارزهای دیجیتال در زمان انتشار، معامله گران و سرمایه گذاران ممکن است از دیدن پیش بینی LUNC در روز کریسمس ۲۰۲۲ شگفت زده شوند. با این حال، طبق اندیکاتورهای CoinCodex تخمین زده می شود که لونا کلاسیک در ۲۷ دسامبر افزایش یابد و سپس تا ۳۱ دسامبر با ۰.۰۰۰۲۱۱ دلار معامله شود.

علاوه بر این، جامعه کریپتو در کوین مارکت کپ خوش‌بینی خود را نسبت به وضعیت لونا کلاسیک تا پایان سال از دست نمی‌دهد و به طور مشابه پیش‌بینی می‌کند که طبق داده‌های بازیابی شده در ۲۵ نوامبر، در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۲۵۸ دلار معامله شود.

تحلیل تکنیکال LUNC

با مشاهده تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک، برایند مقیاس ۱ روزه «خنثی» را با عدد ۱۰، خرید را با عدد ۷ و ۵ را برای فروش نشان می‌دهد.

قیمت لونا کلاسیک

در زمان انتشار، LUNC با ۰.۰۰۰۱۷۳۸ دلار، ۰.۷۶ درصد در روز و ۱۰.۷۱ درصد بیشتر در هفت روز گذشته معامله شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx