لندن آماده‌ترین شهر دنیا برای پذیرش گسترده کریپتو

لندن کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

لندن آماده‌ترین شهر دنیا برای پذیرش گسترده کریپتو

همراه با مقررات طرفدار کریپتو، پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال نیاز به یک زیرساخت پشتیبانی دارد که می‌تواند به عموم مردم امکان دسترسی و امکان سرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال را بدهد. با در نظر گرفتن هشت شاخص کلیدی در مورد مالیات، دستگاه های خودپرداز، مشاغل و رویدادها در رمزارزها، لندن به عنوان آماده ترین شهر برای کرپتو در جهان برای مشاغل و استارت آپ ها در صدر قرار دارد. تحقیقات انجام شده توسط Recap نشان می دهد که دیدگاه ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا برای “اطمینان از اینکه صنعت خدمات مالی بریتانیا همیشه در خط مقدم فناوری و نوآوری قرار دارد” در مسیر درستی قرار دارد. بررسی هشت فاکتور کلیدی نشان داد که لندن بالاترین آمادگی را برای جذب مشاغل و استارت‌آپ‌های کریپتویی دارد.

آماده ترین شهرها برای پذیرش کریپتو

آماده ترین شهرها برای پذیرش کریپتو

همانطور که در بالا نشان داده شد، کلان شهرهای پیشرو مانند دبی و نیویورک به سه رتبه اول این فهرست راه یافتند. با این حال، هنگ کنگ که در سال ۲۰۲۲ به عنوان آماده ترین کشور برای کریپتو قرار گرفته بود، در این تحقیق به رتبه هفتم سقوط کرد.

شهرهای برتر برای پذیرش کیرپتو

شهرهای برتر برای پذیرش کیرپتو

لیست بالا ۵۰ شهر بزرگ با زیرساخت آماده برای پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. برخی از عوامل کلیدی در نظر گرفته شده در این مطالعه شامل تعداد کل رویدادهای کریپتویی خاص، مشاغل مرتبط با کریپتو، شرکت‌های خاص کریپتویی و تعداد دستگاه‌های خودپرداز ارز دیجیتال است. برخی از ملاحظات غیر کریپتویی شامل کیفیت زندگی، هزینه های تحقیق و توسعه به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی و نرخ مالیات بر عایدی سرمایه است.

از بین بسیاری از شهرها، لندن میزبان بیشترین افرادی است که در مشاغل مرتبط با ارز دیجیتال کار می کنند که نشانه ای از علاقه بیشتر مردم به اکوسیستم کریپتو است. با این حال، شهرهای دیگر لندن را در برخی معیارها تحت الشعاع قرار می‌دهند و باعث تقویت پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال می‌شوند.بانک انگلستان و وزارت خزانه داری با پیشروی در تلاش برای ماندن در خط مقدم صنعت ارزهای دیجیتال، بر نیاز به راه اندازی یک ارز دیجیتال بانک مرکزی تا سال ۲۰۳۰ تاکید کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx