تحلیل و بررسی کوانت QNT

کوانت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 511 نفر

کوانت، Quant [QNT]، ارز دیجیتال چند منظوره که برای عملکرد کلیدی برای دسترسی به مجموعه برنامه های کاربردی شبکه کوانت طراحی شده است، هفته گذشته در بین سایر رمزارزها بیشترین سود را به ثبت رساند. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت کوانت، با رتبه ۳۳ از نظر ارزش بازار، در هفت روز گذشته ۲۳ درصد افزایش یافت. همانطور که قبلاً گزارش شد، افزایش اخیر قیمت هر QNT را می توان به افزایش انباشت نهنگ ها و رشد فعالیت اجتماعی آن نسبت داد. نهنگ‌هایی که مسئول این رشد قیمت بودند، بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ توکن QNT در زمان انتشار داشتند. در حالی که آنها در هفته گذشته دارایی‌های خود را افزایش داده‌اند، نهنگ‌های بزرگ‌تری که ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ توکن QNT را در خود جای داده بودند، به سمت فروش رفتند.

کوانت

کوانت QNT در نمودار روزانه

طبق داده های کوین مارکت کپ، QNT تا زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۱۴۱.۲۹ دلار معامله شد. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت آن ۴ درصد افزایش یافت. در همین بازه زمانی، حجم معاملات ۴۱.۲۸ درصد افزایش یافت که نشان دهنده فشار خرید کافی در بازار برای حفظ افزایش قیمت بود.
در زمان انتشار، شاخص قدرت نسبی دارایی (RSI) در منطقه اشباع خرید در ۷۴.۲۴ قرار داشت. با تلاش برای یک کراس اوور در منطقه ای که بیش از حد خرید شده بود، شاخص جریان پول کوانت (QNT) روی ۷۷ تعیین شد. با فشار خرید قابل توجه، خط دینامیک جریان پول Chaikin (CMF) در زمان نوشتن بالاتر از خط مرکزی در ۰.۱۱ قرار گرفت.

علاوه بر این، موقعیت شاخص حرکت جهت دار (DMI) نشان داد که خریداران کنترل بازار QNT را در اختیار دارند. قدرت خریداران (سبز) در ۳۲.۹۳ بالاتر از فروشندگان (قرمز) در ۷.۰۱ قرار گرفت.

کوانت

QNT روی زنجیره

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای سنتیمنت، QNT شاهد افزایش فعالیت شبکه خود در هفته گذشته بود. تعداد آدرس‌های فعال روزانه که توکن را در هفت روز گذشته معامله کرده‌اند ۲۰ درصد رشد داشته است. همچنین آدرس‌های جدیدی که به شبکه ملحق شده‌اند در مدت مشابه ۲۵ درصد افزایش یافته است. در زمان انتشار، کوانت یک احساس وزنی مثبت ثبت کرد.

کوانت

احتیاط توصیه می شود

ذکر این واقعیت ضروری است که یک اصلاح معمولاً از موقعیت فعلی مشخص شده توسط RSI کوانت پیروی می کند. اگر گاوها نتوانند فشار خرید را حفظ کنند، خرس‌ها بازار را در دست گرفته و کاهش قیمت را آغاز می‌کنند. علاوه بر این، حرکات قیمت در نمودار روزانه نشان داد که QNT یک گُوه افزایشی را تشکیل داده است. یک شکست رو به پایین معمولاً به دنبال این اتفاق می افتد. بنابراین، کاهش قیمت دارایی را باید انتظار داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx