قابلیت پست توکن های غیرمثلی در فیس بوک و اینستاگرام

قابلیت پست توکن های غیرمثلی در فیس بوک و اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 468 نفر

متا به کاربران اجازه می دهد NFT ها را در فیس بوک و اینستاگرام ارسال کنند

پس از ادغام NFT در فیس بوک، کاربران اکنون می توانند مجموعه های دیجیتالی خود را در هر دو پلت فرم رسانه اجتماعی پست کنند. غول رسانه‌های اجتماعی متا از ادغام توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با فیس‌بوک خبر داد و افزود که سازندگان توکن های غیرمثلی اکنون می‌توانند مجموعه‌های دیجیتالی خود را در فیسبوک و اینستاگرام به نمایش بگذارند. برخی از کیف پول هایی که توسط غول های رسانه های اجتماعی پشتیبانی می شوند عبارتند از والت کوین بیس و متاماسک.

در یک پست وبلاگی در روز دوشنبه (۲۹ آگوست ۲۰۲۲)، متا فاش کرد که کاربران می توانند کیف پول دیجیتال خود را به فیس بوک یا اینستاگرام پیوند دهند و از این طریق امکان ارسال NFT در هر دو پلتفرم برای آن ها فراهم است. متا قبلاً اعلام کرده بود که سازندگان و کسب‌وکارهای NFT در ۱۰۰ کشور در آفریقا، خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه و آمریکا می‌توانند مجموعه‌های دیجیتالی خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند. در آن زمان، این غول رسانه های اجتماعی اعلام کرد که این پلتفرم از بلاک چین های اتریوم، پالیگان و فلو در اینستاگرام پشتیبانی می کند. کیف پول های شخص ثالث نیز شامل تراست والت، والت کوین بیس، متاماسک و Rainbow Wallet هستند.

توانایی به اشتراک گذاری NFT ها در برنامه های رسانه های اجتماعی ابتدا با آزمایشی در اینستاگرام با سازندگان و مجموعه داران منتخب در ایالات متحده آغاز شد. در همین حال، گسترش مستمر این ویژگی توسط متا برای افزودن فیس‌بوک و کاربران فراتر از ایالات متحده، گواهی بر برنامه‌های این شرکت برای اجازه دسترسی گسترده به توکن های غیرمثلی است. در بیانیه ای از متا که در ماه می آمده است:

هدف ما با ایجاد پشتیبانی از توکن های غیرمثلی، بهبود دسترسی، کاهش موانع ورود، و کمک به فراگیرتر کردن فضای NFT برای همه جوامع است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx