تحلیل لونا کلاسیک – ۱۶ مهر

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 553 نفر

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک     ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

در حال حاضر میخواهیم سناریو های حرکتی لونا کلاسیک رو  بررسی کنیم همونطور که در نمودار میبینید در حال حاضر ما در یک اصلاح قیمتی – زمانی هستیم و انتهای این اصلاح رو شاید بشه نزدیک این نواحی نظر گرفت
و علت اون هم میتونه ساختاری باشه که قیمت لونا کلاسیک تشکیل شده.همونطور که میبینید بسیار شباهت داره به یک ساختار سرو شونه معکوس. در بررسی عمیق تر قیمت توانسته یک High بالا تر ایجاد کند که به معنای شکسته روند نزولی میباشد .

تحلیل لونا کلاسیک

علاوه بر این ساختار بزرگی که داره  این نکته رو به خاطر داشته باشید  که بازار بسیار منعطف هست در تایم فریم های پایین تر اگر  ما یک شکست ساختاری رو داشته باشیم،دیگه نیازی نیست که منتظر این نواحی بمونیم و میتوانیم از همین نواحی لانگ قیمت رو داشته باشیم . بنابراین مد نظر داشته باشین که  قیمت رو دنبال بفرمایید و یکی از ناحیه های مهم حمایتی که مد نظر هست ، این ناحیه است و ازاینجا میتونیم انتظار اینو داشته باشیم  که قیمت بخواد برگرده  .
همونطور که خدمتتون عرض کردم  باید بسیار منعطف باشیم نسبت به بازار و از این دو نواحی که خدمتتون مشخص کردم میتونیم انتظار برگشت قیمت رو داشته باشیم.

بررسی حرکت بیت کوین هم میتواند دید متفاوتی به ما بدهد. با توجه به همبستگی موجود بین بیت کوین و آلت کوین ها سنتیمنت کلی بازار همچنان نزولی میباشد بنابراین برای ورود به معامله بهتر است از محدوده های ماژور بهره بگیریم و در این نواحی انتظار برگشت را داشته باشیم و پس از تاییدیه های قیمتی وارد معامله شویم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx