تحلیل و بررسی رمزارز کازماس (ATOM)

کازماس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 560 نفر

کازماس پس از انتشار نقشه راه کازماس هاب ورژن ۲ “Cosmos Hub Roadmap 2.0” توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرد. علاوه بر این، توکن بومی آن ATOM تغییر مثبتی از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، فعالیت توسعه دهندگان و تعداد کل دارندگان در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ نشان داد. با وجود همه این عوامل مثبت، قیمت ATOM در حال کاهش بود. بنابراین این موضوع، به معنای احتمال یک Q4 نه چندان پررونق است.

نگاهی به اعداد کازماس

طبق یک توییت اخیر که توسط کازماس منتشر شده است، یکی از زمینه های اصلی رشد برای اکوسیستم کازماس بخش دیفای بوده است. پروتکل هایی مانند شبکه کاوا ۲۹۱ میلیون TVL جمع آوری کردند. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، شبکه کاوا طی یک ماه گذشته رشد فوق العاده ای داشته است.

پروتکل های دیگر مانند Osmosis zone و THORChain به ترتیب ۲۰۹ میلیون دلار و ۱۰۵.۸۵ میلیون دلار جمع آوری کردند.

کازماس

وقتی صحبت از معیارهای زنجیره ای شد، تعداد سرمایه گذاران رمزارز دارای ATOM به طور مداوم در طول سال افزایش یافت. با این حال، تعداد و حجم معاملات شاهد رشد چندانی نبود.

کازماس

از جنبه منفی، حجم ATOM در طول ماه گذشته به طور مداوم کاهش یافت. در یک ماه ۸۰.۰۳ درصد کاهش یافت. در کمال تعجب، ارزش بازار نیز ضربه خورد و ۰۱.۵ درصد کاهش یافت. قابل ذکر است، در زمان انتشار مقاله، اتم ۰.۳۸٪ از کل بازار را در اختیار داشت.

همچنین در یک ماه گذشته فعالیت های توسعه کاهش یافته است. این می تواند به عنوان یک سیگنال نزولی توسط سرمایه گذاران بالقوه در نظر گرفته شود

کازماس

به دنبال همه تحولات فوق، در زمان نگارش این مقاله، ATOM با قیمت ۱۲.۹۵ دلار معامله می شد. قیمت آن در دو هفته گذشته ۱۲.۷۱ درصد کاهش یافت. قابل ذکر است که قیمت ATOM پس از آزمایش سطح مقاومت ۱۳.۳۴ دلاری شروع به نشان دادن علائمی از کاهش کرد. RSI در ۴۹.۰۷ بود که نشان می دهد حرکت قیمت اندکی به سمت فروشندگان منحرف شده است. اگرچه آینده کوتاه‌مدت ATOM نزولی به نظر می‌رسد، خوانندگان باید به همکاری‌ها و به‌روزرسانی‌های کازماس توجه کنند تا از وضعیت فعلی به‌روز بمانند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx