تحلیل لونا کلاسیک | پیش بینی قیمت LUNC

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 841 نفر

تحلیل لونا کلاسیک

رمزارز لونا کلاسیک در زمان نگارش این مقاله در حدود قیمت ۰.۰۰۰۰۹۰۰ دلار معامله می‌شود. قیمت لحظه‌ای لونا کلاسیک نیز برابر با $ ۰.۰۰۰۱۰۷ می‌باشد. در نمودار روزانه LUNC/USDT دو روند اصلی و یک محدوده قیمتی مهم دیده می‌شود. این محدوده و روند مجموعا تعیین خواهند کرد که قیمت به کدام سمت حرکت کند.

تحلیل لونا کلاسیک

تحلیل لونا کلاسیک در نمودار روزانه

محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۸۲۰ دلار (باکس سبز) محدوده حمایتی اصلی لونا کلاسیک است. این محدوده بارها از ریزش قیمت جلوگیری کرده است و با وجود یک فیک بریک اوت همچنان قدرت خود را حفظ کرده است. دو روند اصلی نیز نقش مهمی دارند؛ یکی خط روند نزولی سبز رنگ، که نقش حمایتی دارد و دیگری خط روند نزولی آبی رنگ که نقش مقاومتی را ایفا می‌کند.

در سناریو نزولی، قیمت با شکست و حرکت به زیر باکس سبز می‌تواند تا خط روند سبز و محدوده ۰.۰۰۰۰۶۴۰دلار پایین بیاید. در سناریو صعودی، قیمت برای رسیدن به تارگت‌های بالاتر مثل ۰.۰۰۰۱۲۹ (خط چین قرمز) و ۰.۰۰۰۱۹۰ دلار (خط چین نارنجی) ابتدا باید بتواند خط روند آبی را شکست دهد.

البته با توجه به شکل کندل‌ها (بدنه‌های کوتاه و شدو های رو به بالای بلند) به نظر می‌رسد که قیمت نیاز به ریزش دارد تا خود را به محدوده برساند که انرژی لازم برای پامپ خود را تامین کند. انتظار می‌رود که قبل از حرکت صعودی اصلی، قیمت تا محدوده باکس سبز و یا خط روند نزولی سبز رنگ پایین بیاید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx