تحلیل لونا کلاسیک | پیش بینی قیمت LUNC

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل لونا کلاسیک رمزارز لونا کلاسیک در زمان نگارش این مقاله در حدود قیمت 0.0000900 دلار معامله می‌شود. قیمت لحظه‌ای لونا کلاسیک نیز برابر با [mcrypto coin=”LUNC”] می‌باشد. در نمودار روزانه LUNC/USDT دو روند اصلی و یک محدوده قیمتی مهم دیده می‌شود. این محدوده و روند مجموعا تعیین خواهند کرد که قیمت به کدام سمت […]

تحلیل لونا کلاسیک

رمزارز لونا کلاسیک در زمان نگارش این مقاله در حدود قیمت 0.0000900 دلار معامله می‌شود. قیمت لحظه‌ای لونا کلاسیک نیز برابر با [mcrypto coin=”LUNC”] می‌باشد. در نمودار روزانه LUNC/USDT دو روند اصلی و یک محدوده قیمتی مهم دیده می‌شود. این محدوده و روند مجموعا تعیین خواهند کرد که قیمت به کدام سمت حرکت کند.

تحلیل لونا کلاسیک
تحلیل لونا کلاسیک در نمودار روزانه

محدوده قیمتی 0.0000820 دلار (باکس سبز) محدوده حمایتی اصلی لونا کلاسیک است. این محدوده بارها از ریزش قیمت جلوگیری کرده است و با وجود یک فیک بریک اوت همچنان قدرت خود را حفظ کرده است. دو روند اصلی نیز نقش مهمی دارند؛ یکی خط روند نزولی سبز رنگ، که نقش حمایتی دارد و دیگری خط روند نزولی آبی رنگ که نقش مقاومتی را ایفا می‌کند.

در سناریو نزولی، قیمت با شکست و حرکت به زیر باکس سبز می‌تواند تا خط روند سبز و محدوده 0.0000640دلار پایین بیاید. در سناریو صعودی، قیمت برای رسیدن به تارگت‌های بالاتر مثل 0.000129 (خط چین قرمز) و 0.000190 دلار (خط چین نارنجی) ابتدا باید بتواند خط روند آبی را شکست دهد.

البته با توجه به شکل کندل‌ها (بدنه‌های کوتاه و شدو های رو به بالای بلند) به نظر می‌رسد که قیمت نیاز به ریزش دارد تا خود را به محدوده برساند که انرژی لازم برای پامپ خود را تامین کند. انتظار می‌رود که قبل از حرکت صعودی اصلی، قیمت تا محدوده باکس سبز و یا خط روند نزولی سبز رنگ پایین بیاید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx