مجیک عدن (Magic Eden) به شبکه پالیگان اضافه شد

پالیگان
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

مجیک عدن (Magic Eden) تجارت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در شبکه پالیگان را اضافه کرده است. این حرکت باعث افزایش توانایی مجیک عدن در همکاری با پروژه‌های گیمینگ در شبکه می‌شود. این شرکت به جای اینکه صرفاً به عنوان مکانی برای معاملات NFT عمل کند، می‌خواهد حوزه بازی‌های بلاک چین در حال ظهور در پالیگان را گسترش داده و در آن سرمایه‌گذاری کند.

مجیک عدن بزرگترین بازار NFT در سولانا از نظر حجم معاملات است. در اوایل سال جاری، این پروژه چند زنجیره ای شد و برای اولین بار در ماه آگوست بازار خود را بر روی بلاک چین اتریوم منتشر کرد. پالیگان اکنون سومین بلاکچینی است که مجیک عدن پس از سولانا و اتریوم ادغام کرده است. پالیگان ، یک زنجیره جانبی اثبات سهام که به موازات اتریوم اجرا می شود، امکان تراکنش های ارزان تری را برای برنامه های مبتنی بر اتریوم فراهم می کند.

تیم مجیک عدن اشاره کرد که با استفاده از پالیگان، می تواند از توسعه دهندگان بازی که می خواهند NFT ها را ادغام کنند، پشتیبانی کند. ژو ژیونینگ، یکی از بنیانگذاران مجیک عدن گفت:

با توجه به محبوبیت پالیگان در بین توسعه دهندگان بازی به عنوان یک زنجیره کم هزینه سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، ادغام پالیگان به تقویت مجیک عدن به عنوان پلتفرم بازی وب ۳ ادامه خواهد داد.

مجیک عدن توضیح داد که می خواهد با ناشران بازی در اکوسیستم پالیگان از طریق یک لانچ پد جدید کار کند. در واقع، چندین ناشر بازی از جمله Bora، IntellaX، nWay، Block Games، Boomland، Planet Mojo و Taunt Battleworld توافق کرده‌اند که پروژه‌های بازی مبتنی بر NFT را در پالیگان از طریق لانچ پد مجیک عدن منتشر کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx