استخراج ETHW

استخراج ETHW
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 522 نفر

استخرهای اصلی استخراج اتریوم از استخراج ETHW حمایت خواهند کرد

توسعه دهندگان این دارایی جدید امروز تأیید کردند که انتظار می رود تعدادی از استخرهای استخراج بزرگ اتریوم پس از ادغام از EthereumPoW (ETHW) پشتیبانی کنند.

طبق یک سری توییت از حساب ETHW، استخرهای اصلی مانند F2Pool، Poolin و BTC.com از استخراج ETHW پشتیبانی می‌کنند که انتظار می‌رود پس از یک هارد فورک برنامه‌ریزی‌شده آغاز شود. چند ساعت بعد نانوپول نیز اعلام کرد که شرکت خواهد کرد.

استخرهای ماینینگ گروهی از ماینرهای رمزنگاری هستند که منابع خود را به اشتراک می گذارند تا سایر ماینرها بتوانند با آنها کار کنند و شانس بیشتری برای پردازش تراکنش و در نتیجه سهیم شدن در غنایم داشته باشند.

نامه هسته WETH به کامیونیتی

به نظر می رسد که بنیاد اتریوم سرعت حرکت به سمت اثبات سهام را کاهش نخواهد داد، بنابراین وقت آن رسیده است که در مورد ETHW، زنجیره اثبات کار، که ستون فقراتی است که وب۳ در حال حاضر بر روی آن ساخته شده است، صحبت کنیم.

امید است این حرکت باعث سبزتر شدن شبکه شود. بلاک چین های اثبات کار، مانند بیت کوین به طور بدنامی انرژی بر هستند. مکانیزم اجماع اثبات سهام، نیاز به عملیات صنعتی را که از برق زیادی برای کارکردن شبکه استفاده می‌کنند، حذف می‌کند.

اما چندلر گوئو، ماینر برجسته چینی ماه گذشته کمپینی را برای مخالفت با ادغام راه‌اندازی کرد، زیرا کسانی که قبلا اتریوم را استخراج کرده‌اند ممکن است با ریگ‌های بی‌فایده باقی بمانند.

برای صرفه جویی در این عملیات، Guo و سایر توسعه دهندگان، یک ارز دیجیتال جدید از طریق یک هارد فورک پیشنهاد کردند که همچنان از استخراج اثبات کار استفاده می کند. و اخبار امروز تأیید می کند که حمایت گسترده تری از این حرکت وجود دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx