شرکت‌های بزرگ 3.5 میلیارد دلار در ETFهای اسپات بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

صدها شرکت در صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) سرمایه‌گذاری کرده‌اند بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) طی هفته گذشته، بیش از ۶۰۰ شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجهی را در صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین اعلام کرده‌اند. این گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، […]

بیت کوین

صدها شرکت در صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) سرمایه‌گذاری کرده‌اند

بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) طی هفته گذشته، بیش از ۶۰۰ شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجهی را در صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین اعلام کرده‌اند. این گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، ۳.۵ میلیارد دلار در ETFهای بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

از جمله این سرمایه‌گذاران برجسته می‌توان به مورگان استنلی، جی‌پی‌مورگان، ولز فارگو، یو بی اس، بی‌ان‌پی پاریبا، رویال بانک کانادا و صندوق‌های تامینی مانند میلینیوم منیجمنت و شونفلد استراتژیک ادوایزرز اشاره کرد.

شرکت میلینیوم منیجمنت با ۱.۹ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، بزرگترین سرمایه‌گذار در صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین است. جزئیات این سرمایه‌گذاری شامل ۸۴۴.۲ میلیون دلار در صندوق IBIT متعلق به بلک‌راک، ۸۰۶.۷ میلیون دلار در صندوق FBTC فیدلیتی، ۲۰۰ میلیون دلار در صندوق GBTC گری اسکیل، ۴۵ میلیون دلار در صندوق ARKB آرک اینوست و ۴۴.۷ میلیون دلار در صندوق BITB بیت وابز می‌شود.

شونفلد استراتژیک ادوایزرز، با مدیریت ۱۳ میلیارد دلار دارایی، دومین سرمایه‌گذار بزرگ در صندوق‌های قابل معامعه در بورس بیت‌کوین به شمار می‌رود. این شرکت با سرمایه‌گذاری ۲۴۸ میلیون دلاری در صندوق بلک‌راک و ۲۳۱.۸ میلیون دلاری در صندوق فیدلیتی، مجموعاً ۴۷۹ میلیون دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.

بوت‌بی فاند منیجمنت، یک شرکت مدیریت صندوق تامینی مستقر در نیویورک، از سرمایه‌گذاری ۳۷۷ میلیون دلاری در صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین خبر داد. این مبلغ شامل ۱۴۹.۸ میلیون دلار در IBIT بلک راک، ۱۰۵.۵ میلیون دلار در FBTC فیدلیتی، ۶۹.۵ میلیون دلار در GBTC گری اسکیل و ۵۲.۳ میلیون دلار در BITB بیت وایز می‌شود.

پاین ریدج ادوایزرز، یک شرکت دیگر مستقر در نیویورک، سرمایه‌گذاری ۲۰۵.۸ میلیون دلاری در صندوق‌های قابل معامعه در بورس بیت کوین را اعلام کرد که شامل ۸۳.۲ میلیون دلار در IBIT بلک راک، ۹۳.۴ میلیون دلار در FBTC فیدلیتی و ۲۹.۳ میلیون دلار در BITB بیت وایز می‌شود.

مورگان استنلی با سرمایه‌گذاری ۲۶۹.۹ میلیون دلاری در GBTC، خود را به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان این صندوق معرفی کرد. همچنین آریستیا کپیتال، یک شرکت مدیر دارایی، از سرمایه‌گذاری ۱۶۳.۴ میلیون دلاری در IBIT خبر داد.

گراهام کپیتال منیجمنت، مستقر در کانکتیکت، سرمایه‌گذاری ۹۸.۸ میلیون دلاری در IBIT و ۳.۸ میلیون دلاری در FBTC را اعلام کرد.

شرکت CRCM سرمایه‌گذاری ۹۶.۶ میلیون دلاری در IBIT را گزارش داد، در حالی که فورترس اینوستمنت گروپ، یک شرکت مستقر در نیویورک، از سرمایه‌گذاری ۵۳.۶ میلیون دلاری در IBIT خبر داد.

صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین در هفته دوم ژانویه راه‌اندازی شدند و در سه ماه اول با تقاضای قابل توجهی مواجه شدند. با وجود کاهش اخیر در ورودی وجوه، همچنان صدها مؤسسه مالی میلیاردها دلار در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx