بررسی وضعیت بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

نگاه اجمالی به بیت کوین و بازار ارز های دیجیتال

بیت کوین تغییر چندانی نداشت در حالی که بیشتر ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار افزایش یافتند و کل ارزش بازار کریپتو در معاملات صبح پنجشنبه در آسیا به بالای یک تریلیون دلار رسید. اتر و کاردانو پس از رکود روز چهارشنبه ناشی از نگرانی‌های تورم در ایالات متحده، این سودها را رهبری کردند.

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۲۰۲۴۱ دلار در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ معامله شد، در حالی که اتریوم با ۳.۸ درصد افزایش به ۱۶۳۴ دلار آمریکا رسید.

اتریوم کلاسیک ، شبکه ای که اتریوم از آن در سال ۲۰۱۶ جدا شد، با ۱۱.۳ درصد افزایش به ۳۹.۳۲ دلار آمریکا رسید. افزایش اتریوم کلاسیک و اتریوم در حالی اتفاق می‌افتد که انتظار می‌رود اتریوم در این هفته «ادغام» را تکمیل کند، که پیش‌بینی می‌شود مصرف برق را کاهش دهد و سرعت تراکنش‌ها را در شبکه بهبود بخشد.
کاردانو ۳.۸ درصد افزایش یافت و به ۰.۴۸ دلار تغییر کرد در حالی که سولانا ۳.۲ درصد رشد کرد و به ۳۴.۰۹ دلار رسید. ارزش کل بازار ۱.۴ درصد افزایش یافت و به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید، پس از اینکه در بیشتر روز چهارشنبه به زیر این نقطه سقوط کرد.
سهام ایالات متحده نیز پس از کاهش شدید روز چهارشنبه افزایش یافت. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۱% افزایش یافت، شاخص S&P 500 سه دهم دصد افزایش یافت، در حالی که شاخص نزدک ۰.۷% افزایش یافت.

سقوط بازارها در روز چهارشنبه پس از اینکه شاخص قیمت مصرف کننده اوت در ایالات متحده، یک معیار اصلی تورم، ۰.۱ درصد ماه به ماه افزایش یافت، در حالی که بازار انتظار کاهش داشت،  اتفاق افتاد.
این نگرانی ایجاد شده است که فدرال رزرو ایالات متحده ممکن است نرخ ها را بیش از ۷۵ واحد پایه مورد انتظار در هنگام نشست ۲۰ تا ۲۱ سپتامبر افزایش دهد، با اجماع بازار به ۳۵ درصد برای یک درصد افزایش کامل، بزرگترین افزایش در ۴۰ سال گذشته. با این حال، طبق داده های CME Group، این احتمال از آن زمان به ۲۴٪ کاهش یافته است.
رویداد مهم اقتصادی بعدی برای بازارهای سهام عصبی، ارقام خرده فروشی ایالات متحده است که اواخر امروز منتشر می شود. نرخ بهره در ایالات متحده در حال حاضر بین ۲.۲۵٪ تا ۲.۵٪ است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx