کوین بیس برای قانون گذاری ارزهای دیجیتال آماده می‌شود

صرافی کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 470 نفر

کوین بیس برای قانون گذاری ارزهای دیجیتال آماده می‌شود

برای اولین بار صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس روز چهارشنبه اعلام کرد که به روز رسانی های سیاسی مرتبط را از طریق اپلیکیشن خود به کاربران نمایش می دهد.

مدیران کوین بیس این مانور را به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی نظرات سیاستمداران با نفوذی که دوستدار بیت کوین و دارایی های دیجیتال هستند، اعلام کردند. قوانین نظارتی نیز از طریق همین ابزار به اطلاع کاربران خواهد رسید.

از طریق ساختاری شبیه به فید خبری، کاربران اکنون می توانند برای دیدن اینکه قانونگذاران مختلف در مورد دارایی های دیجیتال چگونه فکر می کنند، عمل کنند. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل این شرکت در توییتی نوشت: در نهایت، صرافی امیدوار است به کاندیداهای طرفدار رمزارز کمک کند تا کمک های مالی ارزهای دیجیتال را بپذیرند.

کاربران همچنین می توانند برای رای دادن ثبت نام کنند و اطلاعات مربوط به رویدادهای محلی مرتبط با رمزارزها را از طریق این اپلیکیشن پیدا کنند. آرمسترانگ گفت که در آینده این شرکت قصد دارد موضوعات سیاسی مرتبط را در سطح جهانی ترکیب کند و همچنین داده‌های رای‌گیری در مورد نامزدهای کاندیداتوری و مقامات منتخب فعلی را تجزیه و تحلیل کند.

آرمسترانگ گفت، بعضی از داده ها توسط یک سازمان که توسط کوین بیس پشتیبانی می‌شود، منتشر خواهد شد. این سازمان CryptoActionNetwork  نام دارد.

این ویژگی ها زمانی به وجود می آیند که علاقه به سیاست گذاری در کریپتو افزایش می یابد. رهبران ارزهای دیجیتال در تلاش برای آماده شدن برای مقررات قریب الوقوع، تیم های خط مشی و انطباق خود با این تغییرات هستند.

کوین بیس اخیراً اقدام به تأمین مالی یک دادخواست فدرال ایالات متحده علیه دفتر کنترل دارایی های خارجی در مورد تحریم هایی کرد که به طور ناگهانی بر روی سرویس اختلاط کریپتو تورنادو کش اعمال شد. این صرافی همچنین در میانه نبردهای نظارتی خود است زیرا نگرانی ها در مورد طبقه بندی توکن ها همچنان در حال افزایش است.

آرمسترانگ گفت: “حمایت از ارزهای دیجیتال برای ماموریت ما در افزایش آزادی اقتصادی در جهان بسیار مهم است و کوین بیس سهم خود را برای کمک انجام خواهد داد.” اما جامعه کریپتو بسیار بزرگتر از کوین بیس است – امیدوارم همه ما بتوانیم برای مشارکت با رهبران منتخب و اجرای سیاست های معقول متحد شویم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx