مسترکارت برنامه کارت‌های پرداخت کریپتو خود را گسترش می‌دهد

مسترکارت
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

مسترکارت برنامه کارت‌های پرداخت کریپتو خود را گسترش می‌دهد

مسترکارت، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت مالی و پرداخت، در ۲۸ آوریل اعلام کرد که برنامه کارت‌های پرداخت کریپتو خود را گسترش خواهد داد. برای انجام این کار، علی‌رغم بررسی‌های نظارتی و بانکی اخیر، این شرکت به دنبال شراکت با شرکت‌های ارز دیجیتال جدید است.

این غول پرداخت قبلاً با چندین صرافی ارزهای دیجیتال وارد همکاری شده است. برخی از نمونه‌ها عبارت‌اند از بایننس، جمینی و نکسو. این مشارکت‌ها به مسترکارت و صرافی‌ها اجازه می‌دهد تا کارت‌های پرداخت مرتبط با ارزهای دیجیتال را در تعدادی از کشورها ارائه دهند.

راج داموداران، رئیس بخش رمزنگاری و بلاک چین مسترکارت، گفت:

«ما ده‌ها شریک در سراسر جهان داریم که برنامه‌های کارت‌های رمزنگاری را ارائه می‌کنند و آنها همچنان به گسترش خود ادامه می‌دهند. ارائه دسترسی ایمن به ارزهای دیجیتال نیز بخشی از ارزش پیشنهادی ما است و ما به انجام آن ادامه می‌دهیم.»

به طور کلی، این یک پیشرفت مهم است، زیرا بانک‌ها نسبت به مشتریان رمزارزی کاملاً محتاط شده‌اند. در سال ۲۰۲۲، چندین شرکت بزرگ رمزنگاری سقوط کردند که بزرگ‌ترین آنها صرافی ارز دیجیتال FTX بود.

به طور هم‌زمان، رگولاتورهای ایالات متحده به طور فعال در حال سرکوب شرکت‌های رمزنگاری مختلف هستند. یکی از بزرگ‌ترین موارد مربوط به شکایت CFTC ایالات متحده از بایننس در ماه مارس بود که آن را یک صرافی “غیرقانونی” و برنامه انطباق آن را “ساختگی” خواند. در همین حال، بانک‌هایی مانند NatWest و Santander مقدار سرمایه‌ای را که مشتریان بریتانیا می‌توانند به صرافی‌های رمزنگاری منتقل کنند را محدود کرده‌اند. خیلی‌ها این موضوع را دوست نداشتند، زیرا احساس می‌کردند بانک‌ها در حال تصمیم گیری برای پول آن‌ها هستند.

به نظر می‌رسد فقدان استانداردهای مشترک و اعتماد در صنعت مالی وجود دارد که منجر به عدم حمایت مناسب نیز می‌شود. در پایان، این آسیب‌پذیری‌هایی را در امنیت و انطباق ایجاد کرده است که می‌تواند برای صنعت کریپتو بسیار مضر باشد. به همین دلیل است که مسترکارت تصمیم گرفته است Mastercard Crypto Credential را راه‌اندازی کند، که استانداردهای مشترک و زیرساختی را برای کمک به تأیید تعاملات قابل اعتماد بین مشاغل استفاده‌کننده از بلاک چین و مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند.

طبق اعلام این شرکت، Mastercard Crypto Credential می‌تواند چندین مورد استفاده را فراهم کند. این شرکت خاطرنشان کرد که راستی‌آزمایی مصرف‌کننده و کسب‌وکار بر اساس الزامات انطباق، بازار و سایر جنبه‌ها بسیار متفاوت است. قابلیت جدید مسترکارت کمک می‌کند تا نهادهای علاقه‌مند به تعامل با وب۳ از وجود استانداردهای مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنند. داموداران اخیراً گفته است که مسترکارت “واقعاً مشتاق” در مورد فناوری بلاک چین است.

یک کارت رمزارزی مبتنی بر مسترکارت برای اروپا و بریتانیا راه اندازی می‌شود

در همین حال، مسترکارت به گسترش پوشش کارت رمزارزی خود ادامه می‌دهد و اخیراً آن را در بریتانیا و اتحادیه اروپا راه اندازی کرده است. این کارت توسط صرافی بای بیت، سومین صرافی ارز دیجیتال پربازدید در جهان راه اندازی شده است. این کارت توسط Moorwand صادر شده و توسط مسترکارت پشتیبانی می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی از رمزارز به دنیای فیات منتقل شوند، خرید کنند، وجه نقد از خودپردازها برداشت کنند و موارد دیگر.

با استفاده از این کارت، مصرف کنندگان می‌توانند از معامله با واسطه‌ها و ارائه دهندگان خارج از رمپ برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات با دارایی‌های رمزنگاری خود اجتناب کنند. ایده اصلی این است که با یک گروه اصلی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، تتر و USD Coin شروع شود. با گذشت زمان، این لیست گسترش خواهد یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx