مسترکارت یک همکاری با شرکت پرداخت Immersve شده است

مسترکارت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 320 نفر

شرکت جهانی پرداخت، مسترکارت، وارد یک همکاری با شرکت پرداخت ایمرسیو (Immersve) شده است. همکاری بین پروتکل پرداخت وب۳ ایمرسیو و مسترکارت به کاربران این امکان را می دهد که پرداخت های رمزنگاری شده را در دنیای دیجیتال، فیزیکی و دنیای متاورس انجام دهند. پس از موفقیت آمیز بودن تراکنش از سوی کاربر، توکن های USD Coin به فیات تبدیل می شوند و برای تسویه تراکنش ها در شبکه مسترکارت استفاده می شوند.

مشارکت مسترکارت و ایمرسیو از پروتکل‌های غیرمتمرکز برای تسویه زمان واقعی تراکنش‌های ارز دیجیتال در رسانه‌هایی که پرداخت‌های مسترکارت را به صورت آنلاین می‌پذیرند، استفاده می‌کند. کاربران می توانند از کیف پول های وب۳ موجود خود برای پرداخت مستقیم رمزنگاری بدون اتکا به شخص ثالث برای وثیقه استفاده کنند.

در عوض، ایمرسیو با یک ارائه دهنده تسویه حساب شخص ثالث شریک خواهد شد و به کاربران خود اجازه می دهد از USDC برای همه خریدها استفاده کنند. کاربران می توانند از طریق کیف پول های محبوب وب۳ به این ویژگی دسترسی داشته باشند و از کلیدهای خصوصی خود برای تأیید پرداخت ها استفاده کنند. جروم فاوری، مدیر عامل ایمرسیو نسبت به موارد استفاده از کریپتو خوش بین است و اظهار داشت:

«همکاری با یک برند معروف و قابل اعتماد مانند مسترکارت گام بزرگی به سوی پذیرش رایج کیف پول های وب۳ است.»

علاوه بر این، کیف پول‌های وب۳ و پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) می‌توانند با APIها و قراردادهای هوشمند ایمرسیو ادغام شوند تا در هر جایی که مسترکارت پذیرفته شده است، تراکنش انجام دهند.

در طول چندین سال، Mastercard مشارکت های متعددی را برای حفظ ارتباط خود با اکوسیستم کریپتو ایجاد کرده است. یکی از این ابتکارات، مشارکت مسترکارت با صرافی ارز دیجیتال بایننس برای راه اندازی یک کارت پیش پرداخت در آمریکای لاتین بود. این کارت امکان تبدیل فوری کریپتو و فیات را برای ۱۴ توکن در برزیل فراهم می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx