پالیگان ۲۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند

پالیگان
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 346 نفر

استارتاپ بلاکچینی مستقر در هند، پالیگان، قصد دارد ۲۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. ساندیپ نیلوال، یکی از بنیانگذاران پالیگان، اخیراً در یک پست وبلاگی اشاره کرد که فرایند اخراج ها آغاز شده است.

این شرکت تصمیم گرفته است که به عنوان بخشی از فرآیند بازسازی خود ۲۰ درصد از نیروی کار، حدود ۱۰۰ کارمند شرکت، را اخراج کند. نیروی کار تحت تاثیر، حدود ۱۰۰ نفر، در تمام تیم‌ها و موقعیت ها اخراج می‌شوند. این خبر زمانی منتشر می‌شود که این شرکت بلاکچینی به دلیل زمستان طولانی در بازار ارزهای دیجیتال، دچار رکود شده است.

فقط یک سال پیش و در ماه فوریه، پالیگان با انتشار MATIC به ۴۰ سرمایه گذار خطرپذیر، از جمله Sequoia Capital، SoftBank Vision Fund II، Elevation Capital، Tiger Global Accel Partners و Steadview Capital، نزدیک به ۴۵۰ میلیون دلار جمع آوری کرد.

تجدید ساختار شرکت پالیگان

پالیگان از جمله شرکت‌هایی است که در سال گذشته اخراج هایی را برای مدیریت بهتر هزینه‌های خود انجام داده است. این شرکت اخیراً برنامه خود را برای تجدید ساختار نهادهای شرکتی اعلام کرده است که همه کارکنان را تحت گروهی از شرکت‌ها به نام آزمایشگاه‌های پالیگان جمع می‌کند. طبق اعلام رسمی، تجدید ساختار برای کمک به ساماندهی و عملکرد بهتر شرکت انجام می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx