متامسک قابلیت خرید ارزدیجیتال با ارزهای فیات را اضافه کرد

متامسک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 396 نفر

متامسک (MetaMask) یک ویژگی جدید راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد رمزارزها را مستقیماً با ارزهای فیات از کیف پول خود خریداری کنند. اکنون با استفاده از ویژگی خرید کریپتو (Buy Crypto) کاربران می‌توانند از درگاه‌های پرداخت محلی برای خرید تقریباً ۹۰ ارز دیجیتال مختلف با اتصال کیف پول متامسک خود استفاده کنند.

متامسک

متامسک گفت که این سرویس در ۱۸۹ کشور پشتیبانی می شود. با این حال ممکن است محدودیت‌هایی در میزان خرید بر اساس قوانین قابل اجرا در منطقه وجود داشته باشد. این ویژگی جدید همچنین در افزونه مرورگر متامسک فعال است.

این ویژگی در حال حاضر از هشت شبکه شامل اتریوم، پالیگان، آپتیمیزم، آربیتروم، شبکه هوشمند بایننس، آوالانچ، فانتوم و سلو پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر روش‌های پرداخت فیات شامل کارت‌های نقدی و اعتباری، حواله‌های بانکی، PayPal و Instant ACH می‌شود و گزینه‌های بیشتری نیز به زودی اضافه خواهد شد.

متامسک گفت که می خواهد بهترین قیمت را برای خرید ارزهای دیجیتال به کاربران ارائه بدهد و این سرویس گزینه های متعددی را از طریق ارائه دهندگان مختلف به کاربران ارائه می دهد. کاربران می توانند روش پرداخت و قیمتی را که می خواهند ارز دیجیتال را با آن خریداری کنند، انتخاب کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx