تنظیم قوانین بازار NFT و استیبل کوین ها در المان

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

اعضای Bundesblock مستقر در آلمان، که با نام دیگر انجمن بلاک چین آلمان شناخته می شود، در یک پنل مجازی که در روز پنجشنبه، ۱ سپتامبر برگزار شد، جامعه را در مورد مقررات آتی بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) به روز کردند.

به گفته این هیئت، متن قانونی نهایی برای مقررات که مدت‌هاست مورد انتظار قرار است در چهار تا شش هفته آینده منتشر شود. با این حال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و استیبل کوین‌ها هنوز پوشش داده نمی‌شوند، در حالی که ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های رمزنگاری (CASP) در محدوده مورد بحث قرار می‌گیرند.

قانونگذاران اتحادیه اروپا (EU) در ابتدا با شرایط MiCA موافقت کردند و اروپا را به عنوان اولین قاره با مقررات دارایی های رمزنگاری قطعی اعلام کردند. هدف این قانون تنظیم دستورالعمل‌های خاص برای همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد مقررات رمزنگاری و همچنین صدور مجوز و عملیات شرکت‌های رمزنگاری است.

در ۳۰ ژوئن، قانونگذاران توافق اولیه را منتشر کردند که به سرعت توسط کریپتو توییتر به عنوان “غیرقابل اجرا” تلقی شد.

این مقررات شامل مقرراتی مانند اختیارات مداخله ای تثبیت شده سازمان بازار و اوراق بهادار اروپا (ESMA) و مرجع بانک اروپایی (EBA) در مورد CASP ها بود. این مستلزم ممنوعیت یا محدود کردن هر گونه فعالیتی است که تهدیدی برای سرمایه گذاران، یکپارچگی بازار یا ثبات مالی محسوب می شود.

استیبل کوین ها

استیبل کوین ها با تراکنش ۲۰۰ میلیون یورویی در روز و نیاز به داشتن ذخایر پشتوانه کامل، از جمله موارد دیگر، از جذابیت خاصی برخوردار بودند.

تاکنون متن قانونی نهایی هنوز منتشر نشده است، بنابراین، جزئیات دقیق MiCA هنوز روی میز است. با این وجود، قوانینی که تاکنون شناخته شده است به عنوان نمونه ای برای قانونگذاران در سراسر جهان عمل کرده است.

بانک کره گفت که مقررات MiCA به طور موثر از کاربران اتحادیه اروپا بدون محدودیت های زیاد محافظت می کند، که می تواند مانع نوآوری شود.

از آنجایی که این قاره منتظر حکم نهایی از سوی تنظیم‌کننده‌ها است، سرکوب‌های بیشتری برای کریپتوها در پیش است. سازمان بورس و اوراق بهادار اروپا (ESMA) اخیراً بیانیه‌ای صادر کرده است که به دنبال جمع‌آوری داده‌های رمزنگاری بیشتر است. مقامات محلی «داده‌های خارج از زنجیره رمزنگاری» یا داده‌های مربوط به تراکنش‌های مرتبط با رمزنگاری خارج از بلاک چین را می‌خواهند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx