۶۲ درصد ولت ها در یک سال گذشته بیت کوین های خود را نفروختند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

علی‌رغم عدم قطعیت‌های ناشی از بازار نزولی، معیارهای روی زنجیره نشان می‌دهند که اکثر معامله‌گران بیت‌ کوین  بیش از یک سال است که از یک استراتژی معاملاتی بسیار ساده استفاده می‌کنند و ان چیزی نیست جز هولد .

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیل معاملاتی TipRanks، در حالی که سیگنال‌های زنجیره‌ای برای بیت کوین نزولی باقی می‌مانند، ۶۲ درصد کیف‌پول‌ها بیت کوین را برای یک سال و بالاتر نگه داشته‌اند. از سوی دیگر، نشان داده شده است که ۳۲ درصد از کیف پول ها برای یک ماه تا یک سال نگهداری می شوند. در نهایت، کسانی که کمتر از یک ماه است تنها ۶ درصد هستند.

جدا از هلدینگ، این سایت تحلیل خود را از سودآوری در نگهداری بیت کوین نیز نشان داد. بر اساس داده ها، از بین دارندگان فعلی ۴۸ درصد سود و همین میزان از دارندگان در زیان هستند. داده ها همچنین نشان می دهد که ۴ درصد باقیمانده نه در سود هستند و نه زیان.

در حالی که قیمت بیت‌کوین تا کنون چندین بار کاهش داشته است، تقریبا یک چهارم عرضه در گردش در کیف پول‌ها باقی مانده است. در ۱۸ آگوست، معیارهای روی زنجیره نشان داد که ۲۴ درصد از عرضه بیت کوین برای حداقل پنج سال دست نخورده باقی مانده است، و این نشان می دهد که دارندگان بلندمدت قصد فروش ندارند، به خصوص در بازار نزولی.

 

یک نظرسنجی اخیر که توسط پلتفرم تحقیقات بازار Appinio انجام شد، نشان داد که ۵۵ درصد از سرمایه‌گذاران کریپتو، علی‌رغم فروش گسترده‌ای که اخیراً در بازار کریپتو اتفاق افتاد، سرمایه‌گذاری‌های خود را در حوزه کریپتو حفظ کردند. در میان شرکت کنندگان در نظرسنجی، ۴۰ درصد معتقدند که بیت کوین همچنان بهترین فرصت سرمایه گذاری در سه ماه آینده است.

در همین حال، زک بورکز، بنیانگذار بازار NFT Mintable، اخیراً تجربه کریپتویی و همچنین استراتژی معاملاتی خود را به اشتراک گذاشته است. به گفته بورکز، هدف او این است که به انباشتن اتریوم ادامه دهد تا زمانی که بتواند یک قایق تفریحی بزرگ بخرد. بنیانگذار بازار تاکید کرد که او همچنان هولد میکند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx