مایکرو استراتژی در حال حاضر چند بیت کوین دارد؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

روز دوشنبه (26 سپتامبر)، مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی شرکت نرم افزار هوش تجاری ماکرو استراتژی، درباره عملکرد چندین ارز اصلی فیات در سال گذشته اظهار نظر کرد. شایان ذکر است که در 11 آگوست 2020، مایکرو استراتژی از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که “21454 بیت کوین را با قیمت […]

ماکرو استراتژی

روز دوشنبه (26 سپتامبر)، مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی شرکت نرم افزار هوش تجاری ماکرو استراتژی، درباره عملکرد چندین ارز اصلی فیات در سال گذشته اظهار نظر کرد.

شایان ذکر است که در 11 آگوست 2020، مایکرو استراتژی از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که “21454 بیت کوین را با قیمت کل خرید 250 میلیون دلار” خریداری کرده است تا از آن به عنوان “دارایی ذخیره اولیه خزانه داری” استفاده کند.

سیلور در آن زمان گفت:

تصمیم ما برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین در این زمان تا حدی ناشی از تلاقی عوامل کلان مؤثر بر چشم‌انداز اقتصادی و تجاری بود که به اعتقاد ما خطرات بلندمدتی را برای برنامه خزانه‌داری شرکت ما ایجاد می‌کند. ریسک‌هایی که باید به طور فعال مورد توجه قرار گیرند.»

از آن زمان به بعد مایکرواستراتژی به انباشت بیت کوین ادامه داد و مدیر عامل سابق آن به یکی از سرسخت ترین حامیان بیت کوین تبدیل شد. آخرین خرید بیت کوین این شرکت، در 20 سپتامبر بود که سیلور درباره آن توییت کرد، این شرکت در حال حاضر حدود 130000 بیت کوین را در اختیار دارد که “به قیمت 3.98 میلیارد دلار با میانگین قیمت 30639 دلار به ازای هر بیت کوین خریداری شده است.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx