انتقالات مشکوک دو کوان

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دو کوان مدت کوتاهی پس از صدور حکم بازداشت بیش از 3000 بیت کوین منتقل کرد در حالی که حماسه گسترده ترا لبز در حال آشکار شدن است، بلافاصله پس از صدور حکم بازداشت، یک انتقال مشکوک در بیت کوین از سوی مدیرعامل پلتفرم ارزهای دیجیتال، دو کوان، کشف شد. در واقع، اندکی پس از […]

دو کوان

دو کوان مدت کوتاهی پس از صدور حکم بازداشت بیش از 3000 بیت کوین منتقل کرد

در حالی که حماسه گسترده ترا لبز در حال آشکار شدن است، بلافاصله پس از صدور حکم بازداشت، یک انتقال مشکوک در بیت کوین از سوی مدیرعامل پلتفرم ارزهای دیجیتال، دو کوان، کشف شد.

در واقع، اندکی پس از انتشار خبر دادستان‌های کره جنوبی مبنی بر صدور حکم بازداشت برای مدیر عامل ترا ، حدود 3313 بیت کوین به طور ناگهانی از دو کوان به دو صرافی ارزهای دیجیتال خارج از کشور منتقل شد.

با در نظر گرفتن قیمت بیت کوین در زمان انتشار، این بدان معنی است که مبلغ منتقل شده به کیف پول کوکویین و OKX حدود 66.65 میلیون دلار ارزش داشت. این نقل و انتقالات از یک کیف پول رمزنگاری بنیاد Luna Guard (LFG) انجام شد که در 15 سپتامبر، یک روز پس از صدور حکم بازداشت برای Do Kwon با استناد به قوانین اوراق بهادار ناقص اتفاق افتاد.

به عنوان یادآوری، Do Kwon LFG را به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی با هدف محافظت از ذخایر قیمت لونا تأسیس کرد. طبق داده‌های پلتفرم تحلیل داده‌های رمزنگاری کریپتو کوانت 3313 بیت‌کوین از ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر به کوکوین منتقل شد، در حالی که OKX حدود 1959 بیت کوین دریافت کرد.

سانگمی چا و تانزیل اختر از بلومبرگ در 27 سپتامبر گزارش دادند که در همان زمان، دادستان های کره جنوبی اقداماتی را برای مسدود کردن دارایی های مرتبط با دو کوان انجام داده اند و درخواست هایی را برای کوکوین و OKX ارسال کرده اند تا 3313 بیت کوین منتقل شده را مسدود کنند.

به گفته CoinDesk Korea، کوکوین 1354 بیت کوین از دارایی های منتقل شده را مسدود کرد، در حالی که OKX این درخواست را نادیده گرفت زیرا ممکن است 1959 قبلاً به صرافی دیگری منتقل شده باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx