انتقالات مشکوک دو کوان

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 479 نفر

دو کوان مدت کوتاهی پس از صدور حکم بازداشت بیش از ۳۰۰۰ بیت کوین منتقل کرد

در حالی که حماسه گسترده ترا لبز در حال آشکار شدن است، بلافاصله پس از صدور حکم بازداشت، یک انتقال مشکوک در بیت کوین از سوی مدیرعامل پلتفرم ارزهای دیجیتال، دو کوان، کشف شد.

در واقع، اندکی پس از انتشار خبر دادستان‌های کره جنوبی مبنی بر صدور حکم بازداشت برای مدیر عامل ترا ، حدود ۳۳۱۳ بیت کوین به طور ناگهانی از دو کوان به دو صرافی ارزهای دیجیتال خارج از کشور منتقل شد.

با در نظر گرفتن قیمت بیت کوین در زمان انتشار، این بدان معنی است که مبلغ منتقل شده به کیف پول کوکویین و OKX حدود ۶۶.۶۵ میلیون دلار ارزش داشت. این نقل و انتقالات از یک کیف پول رمزنگاری بنیاد Luna Guard (LFG) انجام شد که در ۱۵ سپتامبر، یک روز پس از صدور حکم بازداشت برای Do Kwon با استناد به قوانین اوراق بهادار ناقص اتفاق افتاد.

به عنوان یادآوری، Do Kwon LFG را به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی با هدف محافظت از ذخایر قیمت لونا تأسیس کرد. طبق داده‌های پلتفرم تحلیل داده‌های رمزنگاری کریپتو کوانت ۳۳۱۳ بیت‌کوین از ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر به کوکوین منتقل شد، در حالی که OKX حدود ۱۹۵۹ بیت کوین دریافت کرد.

سانگمی چا و تانزیل اختر از بلومبرگ در ۲۷ سپتامبر گزارش دادند که در همان زمان، دادستان های کره جنوبی اقداماتی را برای مسدود کردن دارایی های مرتبط با دو کوان انجام داده اند و درخواست هایی را برای کوکوین و OKX ارسال کرده اند تا ۳۳۱۳ بیت کوین منتقل شده را مسدود کنند.

به گفته CoinDesk Korea، کوکوین ۱۳۵۴ بیت کوین از دارایی های منتقل شده را مسدود کرد، در حالی که OKX این درخواست را نادیده گرفت زیرا ممکن است ۱۹۵۹ قبلاً به صرافی دیگری منتقل شده باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx