مایکل سیلور در خطاب به ایلان ماسک؛ بیت کوین بیشتری بخر!

مایکل سیلور در خطاب به ایلان ماسک؛ بیت کوین بیشتری بخر!
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

مایکل سیلور از تبلیغ بیت کوین خودداری نمی کند. بنیانگذار ۵۷ ساله شرکت هوش تجاری میکرو استراتژی یکی از برجسته ترین ماکسیمالیست های بیت کوین است. اخیراً، سیلور به میلیاردر ایلان ماسک توصیه کرد که بیت کوین بیشتری بخرد. پس از اینکه ماسک [به شوخی] به خرید یک باشگاه فوتبال اشاره کرد.

به جای یک تیم فوتبال، بیت کوین بیشتری بخر

ایلان ماسک، موسس و مدیر عامل تسلا، در توییتر به خرید باشگاه فوتبال انگلیس منچستریونایتد اشاره کرد. او گفت: “همچنین، من منچستریونایتد را می خرم.” این توییت توجه بسیاری از طرفداران و رسانه های اصلی را به خود جلب کرد. این تا حد زیادی به این دلیل است که هواداران باشگاه از تصمیمات مالکان فعلی راضی نیستند. وقتی از ماسک پرسیده شد که آیا جدی است، ماسک خاطرنشان کرد که این یک شوخی بود و قصد خرید یک تیم ورزشی را ندارد. با این وجود، او گفت که اگر بخواهد یک باشگاه فوتبال بخرد، انتخابش منچستریونایتد خواهد بود. این مانع از اظهار نظر مردم در این مورد نشده است، مایکل سیلور یکی از آنهاست.

سیلور در پاسخ به ماسک گفت: «ما ترجیح می‌دهیم بیت‌کوین بیشتری بخریم». اظهار نظر سیلور تقریباً دو ماه پس از اینکه شرکت هوش تجاری او فاش کرد که بیت کوین بیشتری خریداری کرده است، منتشر می شود. سیلور این را در خود به یک عادت تبدیل کرده است که هر فرصتی به دست می آورد، از بیتکوین حمایت می کند، به خصوص در توییتر.

تسلا ۷۵ درصد از دارایی های BTC خود را فروخت

از سوی دیگر، ماسک چندان یک ماکسیمالیست بیت کوین نیست. در حالی که میلیاردر آمریکایی عمدتاً مخالفت خود را با بیتکوین ابراز نکرده است، تمرکز او در گذشته روی دوج کوین بوده است. با این وجود، شرکت خودروهای الکتریکی ماسک، تسلا، علاقه زیادی به بیتکوین نشان داده بود.

در فوریه سال گذشته، تسلا فاش کرد که ۱.۵ میلیارد دلار بیتکوین به ترازنامه خود اضافه کرده است. این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که قصد دارد بیت کوین را به عنوان روش پرداخت بپذیرد. همانطور که در بیانیه درآمد سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ خود نشان داد، تسلا ۷۵ درصد از دارایی های بیت کوین خود را به طور سیستماتیک حذف کرد. ماسک خاطرنشان کرد که این فروش به دلیل عملکرد قیمت بیتکوین نبود، بلکه هدفی برای بهبود وضعیت جریان نقدی شرکت بود.

در مقابل، میکرو استراتژی بیت کوین بیشتری را در طول زمستان کریپتو خریداری کرد. دو ماه پیش، میکرو استراتژی فاش کرد که از ۳ می تا ۲۸ ژوئن ۴۸۰ BTC دیگر خریداری کرده است. این شرکت اکنون ۱۲۹۶۹۹ بیتکوین به ارزش ۳ میلیارد دلار در برابر نرخ رایج در اختیار دارد. این موضوع میکرو استراتژی را به مهم ترین دارنده نهادی بیت کوین تبدیل می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx