خوشبینی به هاردفورک واسیل بخاطر همکاری با IOG

هارد فورک واسیل کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

به نظر می رسد آزمایش توسط اپراتورهای استخر سهام کاردانو (SPO) در یک شبکه آزمایشی ترکیبی جدید که توسط IOG در روز جمعه (۱۹ اوت) ایجاد شد و نشان می دهد که انتشار نسخه ۱.۳۵.۳ خوب است و تنها چیزی که باقی می ماند حداقل ۷۵٪ است. از SPOها برای ارتقاء گره های شبکه اصلی خود به این نسخه.

 خلاصه‌ای از رویدادها

بر اساس اطلاعات توییتر و یک ویدیوی خارق العاده توسط آدام وسبرگ، که یک توسعه دهنده اندروید است، و همچنین یک SPO است.

هفته گذشته، برخی از اعضای انجمن – از جمله آدام دین (که یک SPO سابق، و همچنین یکی از بنیانگذاران انتشارات بافی بات است) و اندرو وسبرگ، تمایل خود را برای آزمایش بیشتر نسخه ۱.۳۵.۳ ابراز کردند که نقص مهمی را برطرف کرد. در نسخه ۱.۳۵.۲. IOG نسخه ۱.۳۵.۳ را به طور کامل آزمایش کرد و احساس کرد که SPOها باید گره های شبکه اصلی خود را در اسرع وقت به این نسخه ارتقا دهند تا Vasil بیشتر از این به تأخیر نیفتد.

مشکل انتشار ۱.۳۵.۲ این بود که تحت شرایط خاصی، تراکنش نامعتبر را می پذیرفت. خبر خوب این است که هر دو نسخه ۱.۳۴.۱ (که حدود ۶۰ درصد از SPOها از ساعت ۱۸:۱۰ UTC در ۲۱ اوت در شبکه اصلی در حال اجرا هستند) و کاندید انتشار واسیل ۱.۳۵.۳ که آخرین نسخه نود های کاردانو است. نرم افزار، چنین تراکنش نامعتبری را رد کنید (با خطای “هزینه خیلی کم”).

این اعضای جامعه نگران احساس کردند که باید یک شبکه آزمایشی عمومی جدید وجود داشته باشد که محیط گره مختلط را که در شبکه اصلی وجود دارد شبیه‌سازی کند. به طور خاص، آنها می‌خواستند اطمینان حاصل کنند که گره‌هایی که نسخه ۱.۳۴.۱، ۱.۳۵.۲ و ۱.۳۵.۳ را اجرا می‌کنند، می‌توانند با هم وجود داشته باشند و هرگونه تراکنش پذیرفته‌شده توسط گره‌هایی که نسخه ۱.۳۵.۲ را اجرا می‌کنند، به هیچ‌یک منتشر نمی‌شود.

 

در نتیجه کار سخت این اعضای جامعه، IOG، و سایر اعضای جامعه علاقه مند، یک شبکه آزمایشی عمومی جدید (به نام “مخلوط” یا “YoloNet” بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، اگرچه به نظر می رسد دومی محبوب تر است) ایجاد شد. در ۱۹ آگوست ایجاد شد و SPOها آزمایشات خود را در این محیط گره مخلوط شروع کردند.

 

تاکنون، بسیاری از SPOها از این شبکه آزمایشی جدید استفاده کرده اند و گزارش می دهند که همه چیز خوب است.

به روز رسانی هارد فورک واسیل

چندین SPO تست های مختلفی را از آخرین نود کاردانو  انجام داده اند و همه بدون خطا گزارش داده اند.
در روز دوشنبه (۲۱ اوت)، یک رویداد ترکیبی هارد فورک Vasil (HCF) در این شبکه آزمایشی برگزار می‌شود، و اگر – همانطور که همه انتظار دارند – هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، به نظر می‌رسد به احتمال زیاد آن SPOهایی که قبلاً به ارتقاء نرسیده‌اند انتشار ۱.۳۵.۳ در شبکه اصلی به سمت انتشار ۱.۳۵.۳ حرکت می کند، و البته، زمانی که ۷۵ درصد از گره های استخر سهام در شبکه اصلی روی ۱.۳۵.۳ قرار گیرند، Vasil HCF می تواند اتفاق بیفتد. از ساعت ۱۸:۳۰ UTC در ۲۱ آگوست، طبق  کاردانو، حداقل ۲۶٪ از SPOها گره های شبکه اصلی خود را به ۱.۳۵.۳ ارتقا داده اند.

این به این معنی است که شانس قابل قبولی وجود دارد که Vasil HCF را قبل از پایان این ماه در شبکه اصلی کاردانو ببینیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx