مایکروسافت درحال ساخت یک کیف پول اتریوم است

مایکروسافت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 371 نفر

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های رمزنگاری شده را از طریق مرورگر وب Edge خود ارسال و دریافت کنند.

مستندساز نرم افزار، Albacore، تصاویری از کیف پول جدید اتریوم (ETH) را به اشتراک گذاشت که مایکروسافت قصد دارد آن را در مرورگر Edge خود ادغام کند.
مایکروسافت

صفحات ورودی نشان می‌دهند که مایکروسافت در حال راه‌اندازی یک کیف پول ارزدیجیتال غیرحضانتی است که کنترل انحصاری دارایی‌ها و کلیدهای خصوصی را به کاربران می‌دهد.

“این یک کیف پول غیر حضانت است، به این معنی که شما کنترل کامل وجوه خود را دارید. ما به رمز عبور و کلید بازیابی شما دسترسی نخواهیم داشت. این قابلیت در Edge تعبیه شده است و استفاده از آن را بدون نصب هیچ افزونه ای آسان می کند.”

اسکرین شات ها همچنین نشان می دهد که کاربران می توانند دارایی های رمزنگاری شده را با استفاده از صرافی ارزدیجیتال  مستقر در ایالات متحده کوین بیس و شرکت زیرساخت وب۳ مون پی (MoonPay) خریداری کنند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده همچنین پشتیبانی از بازارهای NFT، یک ویژگی فید خبری و گزینه ای برای کاربران برای انتخاب بین کیف پول داخلی Edge یا کیف پول افزودنی برای مدیریت دارایی های خود را نشان می دهد.

هنگامی که از مایکروسافت برای جزئیات بیشتر خواسته شد، سخنگوی مایکروسافت به BleepingComputer گفت:

«در مایکروسافت، ما به طور منظم ویژگی‌های جدید را آزمایش می‌کنیم تا تجربیات جدیدی را برای مشتریان خود کشف کنیم. ما مشتاقانه منتظر یادگیری و جمع‌آوری بازخورد از مشتریان هستیم، اما در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن نداریم.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx