فرار مالیاتی مایکل سیلور و میکرواستراتژی

فرار مالیاتی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

واشنگتن دی سی، که به طور رسمی به عنوان منطقه کلمبیا (DC) شناخته می شود، از مایکل سیلور، بنیانگذار و رئیس اجرایی شرکت میکرواستراتژی به دلیل کلاهبرداری مالیاتی شکایت کرد و ادعا می کند که این هلدر بیت کوین بیش از یک دهه است که در آنجا زندگی می کند و مالیاتی پرداخت نکرده است.

کارل ای راسین، دادستان کل دی سی، روز چهارشنبه، در مجموعه ای از اظهارات در حساب تایید شده توییتر خود گفت که دفتر او همچنین از میکرواستراتژی -که بیشترین بیت کوین را در خزانه خود در بین تمام شرکت های سهامی عام فهرست شده در ایالات متحده دارد – به اتهام توطئه برای کمک به سیلور برای فرار از این مالیات شکایت می کند.

طبق بیانیه مطبوعاتی دفتر دادستان کل، سیلور متهم به استفاده از یک “طرح پیچیده” برای طفره رفتن از پرداخت مالیات در دی سی بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ است. در نتیجه، دفتر دادستان کل ادعا می کند که سیلور در این مدت از پرداخت بیش از ۲۵ میلیون دلار مالیات خودداری کرده است، و میکرواستراتژی با ارائه اظهارات نادرست در مورد محل اقامتش در فلوریدا، به سیلور کمک کرده تا این فرار مالیاتی را انجام دهد.

این پرونده برای اولین بار توسط افشاگران در آوریل ۲۰۲۱ مورد توجه دفتر دادستان کل قرار گرفت که در ابتدا به دنبال شکایت از سیلور به دلیل کلاهبرداری مالیاتی بودند. سیلور اتهامات مدنی را بدون اعتراف یا انکار آنها تسویه کرد و موافقت کرد که ۸.۳ میلیون دلار به سهامداران بپردازد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx