مون ِبرد NFT های هنری را “به صورت زنجیره ای” ذخیره می کند

NFT
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

جامعه خصوصی پشت مجموعه Moonbirds NFT، اعلام کرده است که مجموعه تراشه‌های آبی خود را به طور کامل «در زنجیره» تغییر می‌دهد – اجازه می‌دهد تصاویر به طور کامل در قرارداد هوشمند زیربنایی قرار گیرند.

ذخیره سازی یک NFT “در زنجیره” به این معنی است که NFT را می توان به طور کامل از قرارداد هوشمند زیربنایی، بدون نیاز به ارائه دهنده ذخیره سازی خارج از زنجیره تولید کرد.

هری توماس، مدیر محصولات PROOF در یک جریان زنده اجتماعی با نام “Future PROOF” در ۳۰ آگوست توضیح داد که رویکرد جدید به این معنی است که در آینده، تصویر قابل مشاهده یک Moonbird NFT “از خود قرارداد ساخته خواهد شد.” از لایه‌های هنری، که قرار است روی بلاک چین ذخیره شوند.”

ما در مورد قرار دادن پرندگان «در زنجیره» صحبت کرده‌ایم، بنابراین چیزی که امروز اینجا هستم تا به شما بگویم این است که آنها نه‌تنها در زنجیره قرار می‌گیرند، بلکه در زنجیره قرار می‌گیرند.»
توماس توضیح داد که NFT های مبتنی بر اتریوم آن ها با بسیاری از NFT های دیگر که به سادگی توکن هایی هستند که به جایی که تصاویر خارج از زنجیره ذخیره می شوند، متفاوت خواهد بود.

«این یک رویکرد غیرعادی است. هریس توضیح داد که قطعاً منحصر به فرد نیست، و افزود که نمونه دیگری از پروژه NFT با استفاده از همین رویکرد OnChainMonkey است، یک مجموعه ۱۰K PFP NFT که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد.

توماس از ارائه تاریخی برای زمان انجام این تغییر توسط مجموعه NFT خودداری کرد، اما اشاره کرد که این یک “تمرکز اولیه” برای تیم قرارداد هوشمند است، بنابراین “امیدوارم خیلی طولانی نباشد.”

جاستین مزل، یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید، که یکی از مجریان پخش زنده بود، افزود:

“خیلی جالب است که وارد فضای کمیاب یک پروژه کاملاً زنجیره ای شوید و مطمئن شوید که این پروژه واقعاً کاملاً غیرمتمرکز است و فقط برای چندین نسل قابل مشاهده است.”
پخش زنده همچنین نشان داد که اولین گسترش رسمی مجموعه Proof’s Moonbirds، معروف به Moonbird Mythics – قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ راه اندازی شود.

این مجموعه شامل ۲۰۰۰۰ NFT است و سومین پروژه تصویر نمایه NFT (PFP) سازمان است.

۵۰ میلیون دلار بودجه

PROOF به تازگی ۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A به رهبری شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz (a16z) همراه با مشارکت Seven Seven Six، True Ventures، Collab+Curency، Flamingo DAO، SV Angel و VaynerFund جمع آوری کرده است.

کوین رز، بنیانگذار PROOF، گفت: «داشتن این رای اعتماد از سوی برخی از معتبرترین سرمایه گذاران در Web3 و همچنین سرمایه برای ادامه ارائه محصولات و خدمات عالی در حالی که این تجارت را در درازمدت به بلوغ می رسانیم، بسیار خوب است.

در ماه آوریل، پروژه Moonbirds NFT مبتنی بر اتریوم، مجموعه ای از ۱۰۰۰۰ آواتار پیکسل جغد تولید شده توسط کامپیوتر را طی ۴۸ ساعت پس از راه اندازی به طور کامل فروخت و در آن زمان ۲۸۱ میلیون دلار فروش داشت.

موفقیت آن علیرغم بازار نزولی، عنوان NFT «آبی چیپ» را برای آن به ارمغان آورد.

طبق گزارش Open Sea، Moonbirds از نظر حجم کل معامله شده با تقریباً ۱۶۹۰۰۰ اتریوم در رتبه هفتم قرار دارد و در حال حاضر در نمودارهای ۲۴ ساعته با قیمت کف ۱۳.۸ ETH (21,445 دلار به قیمت های فعلی) رتبه اول را دارد.

سایر اطلاعیه‌های منتشر شده در جریان پخش زنده Future PROOF شامل راه‌اندازی آتی پلتفرم اجتماعی PROOF، ایجاد یک سازمان مستقل غیرمتمرکز جدید (DAO) است که بر صدور مجوز نام Moonbirds نظارت خواهد کرد، و یک نشانه PROOF جدید که دارای «کاربرد واقعی» خواهد بود. – با جزئیات بیشتر در سال ۲۰۲۳ انتظار می رود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx