نظر تحلیلگر بلومبرگ درباره بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 485 نفر

مایک مک‌گلون بیت‌کوین را یک کارت وحشی معرفی می‌کند که عملکرد بهتری از سهام دارد

با وجود ادامه روند نزولی بازار و کاهش قیمت بیت کوین، برخی از تحلیلگران همچنان اعتماد خود را به بیت کوین حفظ کرده اند. مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ،روز چهارشنبه در توییتر نظر خود را در مورد محبوب ترین ارز دیجیتال بیان کرد.

این تحلیلگر قویاً معتقد است که بیت کوین از بازار نزولی باز خواهد گشت. مک گلون نظرات خود را در مورد افزایش قیمت بیت کوین اخیر در لینکدین و توییتر منتشر کرد. او به تشدید فدرال رزرو ایالات متحده به عنوان یک عامل تعیین کننده برای جهت گیری بازار سهام اشاره کرد. او افزود که بیت کوین یک «کارت وحشی» است که ممکن است این روند را به چالش بکشد.

تحلیلگر بلومبرگ بیت کوین را به یک کارت وحشی تشبیه کرد که آماده عملکرد خوبی در زمان پایین آمدن سهام است. وی افزود که بیت کوین در حال تکامل است تا بیشتر شبیه طلا و اوراق قرضه شود. این گزارش نشان می دهد که در حالی که بیت کوین بیشتر شبیه طلا و اوراق قرضه خزانه خواهد بود، اتریوم ممکن است بیشتر شبیه سهام باشد.

بیت کوین از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو سود خواهد برد

هنوز مشخص نیست که تشدید کمی فدرال رزرو چه زمانی به حالت تعلیق در خواهد آمد. با این حال، اقتصاددانان پیش بینی کردند که نقطه پایانی در سال ۲۰۲۳ آغاز شود. این بیانیه بر اساس یک مقاله منتشر شده توسط بلومبرگ است.

انقباض کمی ذخایر فدرال در اواسط افزایش نرخ بهره در طول سال ۲۰۲۲ آغاز شد. اصطلاح انقباض کمی یک ابزار سیاست پولی است که توسط بانک های مرکزی برای کنترل عرضه پول و نقدینگی و کاهش مخارج سهام و سایر موارد استفاده می شود.

اقتصاددانان افزایش همبستگی را پیش بینی می کنند

بدون توجه به موضع قوی بلومبرگ، سایر تحلیلگران معتقدند که بیت کوین اکنون بیش از گذشته شبیه بازار سهام است.

یک کارشناس گفت که رابطه بین شاخص S&P500  و قیمت بیت کوین صد درصد است. برخی از اقتصاددانان صندوق بین المللی پول ادعا کردند که افزایش ۱۰ برابری همبستگی بازار ارز دیجیتال در برخی از نقاط جهان را پیش بینی می کنند.

به گفته مک‌گلون، بیت کوین احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ از یک دارایی ریسک‌پذیر به دارایی با ریسک خارج می‌شود. این به این دلیل است که حوزه اقتصاد کلان به سرعت به سمت رکود می‌رود. او افزود که بازار کریپتو بسیاری از سودجو هارا  در سال ۲۰۲۱  حذف کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx