شایعه بازپرداخت ۱۳۷۰۰۰ بیت کوین به طلبکاران صرافی Mt. Gox رد شد

صرافی بیت کوین Mt. Gox
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

شایعه بازپرداخت ۱۳۷۰۰۰ بیت کوین به طلبکاران صرافی Mt. Gox رد شد

قیمت بیت کوین نتوانست حمایت ۲۰۰۰۰ دلاری را در ۲۷ آگوست حفظ کند. یکی از دلایل این ریزش ترس از فروش بیت کوین های کاربران صرافی منحل شده Mt. Gox بود.

طبق داده‌های  کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو بیت کوین به پایین ترین قیمت خود در شش هته اخیر رسید و تا ۱۹۸۰۰ دلار هم سقوط کرد.

به نظر می‌رسد که نقدینگی ضعیف در آخر هفته بازارهای آشفته را تشدید می‌کند. علاوه بر این شایعات تایید نشده مبنی بر اینکه وجوه کاربران صرافی Mt. Gox قرار است در ۲۸ آگوست به طلبکاران پرداخت  شود، باعث ترس سرمایه گذران بیتکوین شد.

ادعاها در زمان نگارش این مقاله بسیار متفاوت بود، به طوری که برخی معتقد بودند که بخشی از بیت کوین های کاربران صرافی Mt. Gox به ارزش ۱۳۷۰۰۰ قرار است فردا، ۲۸ آگوست به آن ها پرداخت شود. برخی دیگر گفتند که وجوه به صورت مرحله ای ارسال خواهد شد، اما با این وجود، پرداخت ها در آخر هفته آغاز می شود. اما همه طلبکاران این صرافی یک نقطه مشترک داشتند و این که آنها می خواهند بیتکوین های خود را بفروشند. از سال ۲۰۱۴ که قیمت بیتکوین کمتر از ۵۰۰ دلار بود کاربران دیگر به بیت پکوین های خود دسترسی نداشتند. طی این مدت بیت کوین رشد ۴۰۰۰ درصدی داشته است.

مسئول رسیدگی به پرونده بیت کوین های صرافی Mt. Gox

صرافی Mt. Gox تقریباً ده سال پیش با صدها هزار بیت کوین منحل شد. پس از یک روند قانونی طولانی مدت برای بازیابی وجوه کاربران این صرافی، نوبواکی کوبایاشی، مسئول رسیدگی به این پرونده، در ۶ ژوئیه اعلام کرد که آماده بازپرداخت طلب مشتریان است. کوبایاشی طی گزارشی پایان ماه آگوست را به عنوان بازه ای که احتمالا برخی از وجوه را برای اولین بار به مشتریان پرداخت خواهد کرد، اعلام کرد.

پس از بحث و گفتگو با دیوان و مطابق با طرح بازیابی وجوه صرافی، مسئول پرونده در نظر دارد تا تکلیف بازپرداخت وجوه به مشتریان را مشخص کند. باز پرداخت ئ امن ئ مطمئن از اولویت های این طرح ذکر شده است. با وجود اینکه هیچ اطلاعات رسمی جدیدی در وب سایت اختصاصی مربوط به مراحل بازیابی وجوه مشتریان ظاهر نشده است. با این حال، مشخص نیست که چرا شایعات فروش به این سرعت مورد توجه قرار گرفته است.

در همین حال، جاش راگر، تحلیلگر معروف بازار معتقد است حتی اگر کل بیت کوین های مشتریان به یکباره فروخته شود، فشار فروش ناشی از آن چیزی که برخی تصور می کردند نخواهد داد.

میشائل ون دی پوپ، یکی از کارکنان کوین تلگراف، افزود:

ترس از عرضه بیت کوین های صرافی Mt. Gox بی دلیل است.

سخن پایانی

با این وجود، ضررهای اخیر  بازار باعث شده که سرمایه گذاران بیت کوین رنج زیادی را متحمل شوند.

بر اساس داده‌های گلسنود، درصد عرضه کل بیت‌کوین در سود به پایین‌ترین حد یک ماهه در روز یعنی کمی بالاتر از ۵۵ درصد رسید.در همین حال، سکه‌های قدیمی‌تر به روند افزایشی خود ادامه دادند. در حالی که درصد عرضه آخرین بار دو سال پیش به بالاترین حد ده ماهه رسید. کوین تلگراف اخیراً گزارش داده است که رفتار هولدرهای بیت کوین علیرغم رکود بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ تقریباً بدون تغییر باقی مانده است.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx