تاثیر سخنرانی رئیس فدرال رزرو بر قیمت اتریوم

چروم پاول اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

تاثیر سخنرانی رئیس فدرال رزرو بر قیمت اتریوم

نمی توان انکار کرد که سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد تورم در روز جمعه (۲۶ اوت) باعث دردسر بزرگی برای بازار سهام ایالات متحده و ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم شده است. سوال این است که نظرات او چقدر روی قیمت اتریوم در روزها وهفته های آینده تاثیر می گذارد.

روز جمعه، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، سخنرانی مهمی در سمپوزیوم سیاست اقتصادی ۲۰۲۲ (در جکسون هول، ایالت وایومینگ)، که توسط بانک فدرال رزرو کانزاس سیتی برگزار شد، ارائه کرد.

پاول در سخنرانی خود با عنوان “سیاست پولی و ثبات قیمت” گفت:

تمرکز اصلی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در حال حاضر این است که تورم را به هدف ۲ درصدی خود برگردانیم. ثبات قیمت بر عهده فدرال رزرو است و به عنوان بستر اقتصاد ما عمل می کند. بدون ثبات قیمت، اقتصاد برای کسی کار نمی کند…

بازگرداندن ثبات قیمت مدتی طول خواهد کشید و مستلزم استفاده از ابزارهای ما برای ایجاد تعادل بهترعرضه  و تقاضا است. کاهش تورم احتمالاً مستلزم یک دوره پایدار رشد کمتر از روند است. علاوه بر این، به احتمال زیاد شرایط بازار کار کمی بدتر خواهد شد. در حالی که نرخ‌های بهره بالاتر، رشد آهسته‌تر و شرایط بازار کار باعث کاهش تورم می‌شود، اما دردسرهایی را نیز برای خانوارها و مشاغل به همراه خواهد داشت. اینها هزینه های ناگوار کاهش تورم است. اما شکست در بازگرداندن ثبات قیمت به معنای درد بسیار بیشتری خواهد بود.

تصمیمات فدرال رزرو

افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره در ماه ژوئیه طی همین جلسات صورت گرفت، و من در آن زمان گفتم که افزایش غیرعادی بزرگ دیگری می تواند در جلسه بعدی برای اقتصاد آمریکا مناسب باشد. در حال حاضر تقریباً در نیمه‌ی راه دوره‌ی تداخل هستیم. تصمیم ما در جلسه سپتامبر به مجموع داده های دریافتی و چشم انداز در حال تحول بستگی دارد. در برخی مواقع، با سخت شدن بیشتر موضع سیاست پولی، احتمالاً کاهش سرعت افزایش‌ها اتفاق خواهد افتاد.

به طور طبیعی، لحن ناآرام پاول، سرمایه گذاران و معامله گران را عصبی کرد و منجر به فروش سهام در ایالات متحده و ارزهای دیجیتال علی الخصوص اتریوم شد.

نگرانی در مورد آنچه که پاول در ۲۶ آگوست گفت از حدود ۱۴ آگوست شروع شد. درست زمانی که  اتریوم بالاترین قیمت روزانه خود را در حدود ۲۰۰۲ دلار دید. قیمت اتریوم در حال حاضر ۱۴۸۶ دلار است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx