امارات متحده عربستان به دنبال متاورس برای تقویت گردشگری

شهر شارجه در متاورس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 695 نفر

چندین امارت از امارات متحده عربستان به دنبال متاورس برای تقویت گردشگری در مناطق مربوطه خود هستند. شارجه اکنون در گسترش جاه طلبی های وب۳ خود به دبی می پیوندد. اکوسیستم هوش مصنوعی مولتی‌ورس لبز (Multiverse Labs) یک شهر متاورس جدید در امارات متحده عربی (UAE) راه اندازی کرده است، اقدامی که به گفته این امارت می تواند صنعت گردشگری منطقه را تقویت کند.

این شهر جدید که “شارجه ورس” نام دارد، توسط مولتی‌ورس لبز به‌عنوان یک متاورس «فوق واقع‌گرایانه و دقیق از نظر فیزیک» توصیف شد که مساحت ۱۰۰۰ مایل مربعی امارات را در بر می‌گیرد. این شهر مجازی از صنعت گردشگری محلی حمایت می‌کند و به طور بالقوه مشاغل متاورس جدیدی ایجاد می‌کند، که با اهداف مدنظر این همسایه دبی، مطابقت دارد.
این شهر متاورس توسط سازمان توسعه تجارت و گردشگری شارجه یا SCTDA، که اصلی ترین آژانس دولتی است، پشتیبانی می شود. این آژانس وظیفه ترویج صنعت گردشگری امارت را بر عهده دارد. رئیس SCTDA، خالد جاسم المدفا، گفت:

در نظر گرفته شده است تا این ابتکار جدید بازار انبوه صنعت گردشگری را به سمت شیوه‌های نسل بعدی و پایدار هدایت کند.

اگرچه شارجه به اندازه دبی شناخته شده نیست، اما با حدود ۱.۸ میلیون نفر، دومین امارت پرجمعیت در امارات متحده عربی است. از طریق شارجه ورس، کل امارت برای عموم قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر رشد پذیرش کریپتو و بلاک چین در امارات، نشانه هایی وجود دارد که دولت فدرال امارات در حال آماده سازی کاتالیزورهای نظارتی مثبت برای این کشور است. همانطور که کوین تلگراف در ماه فوریه گزارش داد، سازمان کالا و اوراق بهادار و امارات متحده عربی در حال توسعه قوانین صدور مجوز کریپتو است که به شرکت‌های دارایی دیجیتال امکان می‌دهد در این کشور فعالیت کنند.

همراه با امارات، چندین حوزه قضایی دیگر در سراسر جهان متاورس را به عنوان یک کاتالیزور اقتصادی بالقوه شناسایی کرده اند. در ماه آگوست، دولت شهر پکن یک برنامه نوآوری متاورس دو ساله را اعلام کرد که تلاش‌های توسعه وب۳ در تمام مناطق محلی را هماهنگ می‌کند. دولت کره جنوبی نیز صدها میلیون دلار در پروژه های مختلف متاورس سرمایه گذاری کرده است. همچنین، نخست وزیر ژاپن تأیید کرده است که فناوری متاورس بخشی از فرآیند تحول دیجیتال این کشور خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx