انباشت نهنگ مرموز بیت کوین شروع شده است

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 565 نفر

نهنگ مرموز بیت کوین از اواسط سپتامبر تقریباً ۵۰۰۰ بیت کوین انباشت کرده است

درست مانند سایر ارزهای دیجیتال بزرگ، بیت کوین (BTC) نتوانسته است به رکود نزولی خود در اوایل سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ پایان دهد. با این حال، برخی از نهنگ ها مطمئن هستند که افت برای خرید است. نهنگ ۵۰۰ میلیون دلاری به خرید ادامه می دهد:

قیمت بیت کوین

تحلیلگر و سرمایه گذار ناشناس بیت کوین (BTC) به نام Capital15C در توییتر، آمار یک آدرس غیرمعمول در شبکه بیت کوین (BTC) را به اشتراک گذاشته است. از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲، آنها به شدت به خرید طلای دیجیتال پرداختند. تا حد زیادی، آنها BTC را به ازای ۱۰۰-۲۰۰ کوین خریداری می کنند. موجودی خالص آنها از ۲۱۷۹۹ بیت کوین به ۲۶۲۸۰ بیت کوین افزایش یافته است. در کمتر از سه هفته، موجودی دلاری این کیف پول ۵۰۰ میلیون دلار را تحت الشعاع قرار داد.
علیرغم عملکرد کم رنگ بزرگترین ارز رمزنگاری شده با توجه به قیمت بیت کوین در دو روز گذشته، حداکثر ارزش آن به بیش از ۵۲۱ میلیون دلار رسید. همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، بر اساس مشاهدات چند ساله، سپتامبر معمولاً دردناک ترین ماه برای بیت کوین (BTC) است.

“ترس شدید” بر بازار خسته کننده تسلط دارد مفسران Capital15C حدس می زنند که آیا این کیف پول یک دارنده خصوصی فوق العاده ثروتمند است یا ذخیره سازی برخی از نئوبانک های دوستدار بیت کوین. در همین حال، احساسات بیت کوین (BTC) هنوز تا صعودی بودن فاصله دارد. از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲، شاخص “ترس و طمع” در منطقه ترس شدید باقی مانده است. از زمان چاپ، قیمت بیت کوین ۱۹,۴۸۹ دلار در پلتفرم های اصلی معاملات اسپات تغییر می کند که در ۲۴ ساعت گذشته کمتر از ۰.۶ درصد رشد داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx