انباشت نهنگ مرموز بیت کوین شروع شده است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

نهنگ مرموز بیت کوین از اواسط سپتامبر تقریباً 5000 بیت کوین انباشت کرده است درست مانند سایر ارزهای دیجیتال بزرگ، بیت کوین (BTC) نتوانسته است به رکود نزولی خود در اوایل سه ماهه چهارم سال 2022 پایان دهد. با این حال، برخی از نهنگ ها مطمئن هستند که افت برای خرید است. نهنگ 500 میلیون […]

قیمت بیت کوین

نهنگ مرموز بیت کوین از اواسط سپتامبر تقریباً 5000 بیت کوین انباشت کرده است

درست مانند سایر ارزهای دیجیتال بزرگ، بیت کوین (BTC) نتوانسته است به رکود نزولی خود در اوایل سه ماهه چهارم سال 2022 پایان دهد. با این حال، برخی از نهنگ ها مطمئن هستند که افت برای خرید است. نهنگ 500 میلیون دلاری به خرید ادامه می دهد:

قیمت بیت کوین

تحلیلگر و سرمایه گذار ناشناس بیت کوین (BTC) به نام Capital15C در توییتر، آمار یک آدرس غیرمعمول در شبکه بیت کوین (BTC) را به اشتراک گذاشته است. از 17 سپتامبر 2022، آنها به شدت به خرید طلای دیجیتال پرداختند. تا حد زیادی، آنها BTC را به ازای 100-200 کوین خریداری می کنند. موجودی خالص آنها از 21799 بیت کوین به 26280 بیت کوین افزایش یافته است. در کمتر از سه هفته، موجودی دلاری این کیف پول 500 میلیون دلار را تحت الشعاع قرار داد.
علیرغم عملکرد کم رنگ بزرگترین ارز رمزنگاری شده با توجه به قیمت بیت کوین در دو روز گذشته، حداکثر ارزش آن به بیش از 521 میلیون دلار رسید. همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، بر اساس مشاهدات چند ساله، سپتامبر معمولاً دردناک ترین ماه برای بیت کوین (BTC) است.

“ترس شدید” بر بازار خسته کننده تسلط دارد مفسران Capital15C حدس می زنند که آیا این کیف پول یک دارنده خصوصی فوق العاده ثروتمند است یا ذخیره سازی برخی از نئوبانک های دوستدار بیت کوین. در همین حال، احساسات بیت کوین (BTC) هنوز تا صعودی بودن فاصله دارد. از 15 سپتامبر 2022، شاخص “ترس و طمع” در منطقه ترس شدید باقی مانده است. از زمان چاپ، قیمت بیت کوین 19,489 دلار در پلتفرم های اصلی معاملات اسپات تغییر می کند که در 24 ساعت گذشته کمتر از 0.6 درصد رشد داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx