بیت کوین با حجم معاملات جزئی به پایین‌ترین حد هفتگی سقوط کرد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

کوانت (QNT) با افزایش ۱۲ درصدی قیمت به عنوان برترین عملکرد امروز شناخته می شود. بیت کوین بسیار کمتر از ۲۰۰۰۰ دلار است. اگرچه حجم معاملات دیروز بسیار کم بود، مانند آخر هفته های گذشته، بیت کوین همچنان ضربه کوچکی خورد و به پایین ترین حد هفتگی سقوط کرد. اکثر آلتکوین ها نیز در مقیاس روزانه کمی قرمز هستند. QNT استثنا بود و رشد دو رقمی داشت.

بیت کوین به ۱۹ هزار دلار سقوط کرد

بیت کوین در اوایل این هفته با افزایش قیمت به ۲۰۵۰۰ دلار رسید – بالاترین قیمتی که در حدود سه هفته گذشته دیده بود. با این حال، گزارش های شغلی ایالات متحده روند را تغییر داد، با وجود اینکه اعداد و ارقام بهتر از حد انتظار ارائه شدند.

BTC با کاهش فوری قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار – از بیش از ۲۰۰۰۰ دلار به ۱۹۳۰۰ دلار واکنش نشان داد. این دارایی در ابتدا افزایش یافت و یک بار دیگر به بالای ۲۰۰۰۰ دلار رسید، اما خرس ها برای بازی برگشتند و آن را به سمت پایین راندند. به این ترتیب، بیت کوین دیروز به ۱۹۵۰۰ دلار کاهش یافت و بیشتر روز را در آنجا با حجم معاملات کم سپری کرد. با این حال، ساعاتی پیش به زیر ۱۹۳۰۰ دلار رسید که به پایین‌ترین قیمت از ۳ اکتبر تبدیل شد.

در حال حاضر، حدود ۱۹۴۰۰ دلار است، اما ارزش بازار آن هنوز زیر ۳۷۵ میلیارد دلار است. تسلط آن بر بازار هم در ۳۹.۶٪ آرام شده است.

بیت کوین

آلتکوین‌ها با تلفات جزئی

آلتکوین‌های با ارزش بیشتر در چند روز گذشته پیشرفتی نداشته اند، به جز ریپل که بهترین عملکرد دیروز بود. اگرچه XRP اکنون کمی قرمز است، اما بالای ۰.۵ دلار باقی مانده است و در هفته ۹٪ افزایش قیمت داشته است.

اتریوم علیرغم یک اصلاح جزئی روزانه، از سطح ۱۳۰۰ دلار دفاع کرده است. بایننس کوین، کاردانو، سولانا، دوج کوین، پولکادوت، شیبا اینو، پالیگان، ترون و آوالانچ نیز روزانه ضرر جزئی دارند. با توجه به حجم پایین ذکر شده در کل بازار کریپتو، اکثر آلت ها نیز ساکت هستند. QNT تنها استثناء آشکار است، که پس از افزایش ۱۲ درصدی به بیش از ۱۵۵ دلار رسید. ارزش کل بازار کل دارایی های رمزنگاری شده همچنان در ۹۴۰ میلیارد دلار باقی مانده است.

بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx