همکاری نیرپروتکل با گوگل

نیر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

بنیاد نیر همکاری جدید بین Google Cloud و Near Protocol را اعلام کرده است

این همکاری که زیرساختی را برای پلتفرم استارتاپ Near’s Web3، فراهم می کند .طبق اعلامیه ۴ اکتبر، این مشارکت به Google Cloud اجازه می‌دهد تا با فراهم کردن زیرساخت برای ارائه‌دهنده گره، تماس از راه دور نیر به Pagoda،را برای دریافت‌کنندگان نیر ارائه کند.

نیر پروتکل یک پلتفرم برنامه غیرمتمرکز (DApp) است که بر قابلیت استفاده در میان توسعه دهندگان و کاربران تمرکز دارد. این فناوری برای دستیابی به مقیاس‌پذیری از فناوری شاردینگ استفاده می‌کند و به‌عنوان رقیب اتریوم، قابلیت قرارداد هوشمند و یک بلاک چین اثبات سهام را نیز دارد.

Pagoda که در فوریه ۲۰۲۲ راه اندازی شد، یک پلتفرم استارت آپی است که به توسعه دهندگان وب۳ که در نیر ساخته می شوند، مجموعه ابزارها را برای ساخت، راه اندازی و نگهداری پروژه های وب۳ یا DApp های خود بر روی بلاک چین ارائه می دهد.

کارلس آرنا، مدیر دارایی‌های دیجیتال Google Cloud در بیانیه‌ای گفت که زیرساخت‌های شرکتش به توسعه‌دهندگان نیرامکان «ساخت و مقیاس‌سازی» را می‌دهد و گفت که این شرکت به حمایت از «محصولات و خدمات جدید در پلت‌فرم‌های مبتنی بر بلاک چین» ادامه خواهد داد.

در ماه سپتامبر، Google Cloud مشارکت مشابهی با پلتفرم بلاک چین قرارداد هوشمند بایننس BNB Chain امضا کرد و به استارت‌آپ‌هایی که در حال ساخت محصولات و خدمات بر روی بلاک چین BNB هستند، اجازه می‌داد تا بتوانند بر روی زیرساخت مقیاس‌پذیر، ایمن و منبع باز Google Cloud ایجاد کنند.

Google Cloud یک تیم جدید دارایی دیجیتال را در ژانویه راه اندازی کرد تا از توسعه و تکامل اکوسیستم بلاک چین پشتیبانی کند. تمرکز تیم دارایی دیجیتال بر کمک به مشتریان Google Cloud در ایجاد، تجارت ارزش فروشگاهی و راه اندازی محصولات جدید بر روی پلتفرم های مبتنی بر بلاک چین است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx