به‌روزرسانی‌های موفق کاردانو سیگنالی صعودی برای سرمایه‌گذاران نهادی

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 473 نفر

میزبان Coin Bureau می‌گوید که ارتقای موفقیت‌آمیز کاردانو (ADA) باید توجه سرمایه‌گذاران نهادی را به خود جلب کند.

گای در مصاحبه‌ای با بنجامین کوئِن، تحلیلگر همکار، می‌گوید در آینده نزدیک سرمایه‌گذاران به دنبال پروژه‌های بلاک چین با سابقه اثبات شده برای تکمیل ارتقاهایی مانند هارد فورک واسیل کاردانو خواهند بود. او می‌گوید ارتقای نرم‌افزاری مانند واسیل می‌تواند به عنوان گواهی بر این باشد که کسانی که پشت این فناوری هستند، افراد مناسبی برای حمایت مالی هستند. وی گفت:

فکر می‌کنم در درازمدت، سرمایه‌گذاران، به‌ویژه سرمایه‌گذاران نهادی – که بدیهی است که کاردانو از این نظر کمبود دارد – به سمت آن می‌روند.من فکر می‌کنم هر سرمایه‌گذاری، زمانی که به ارزهای دیجیتال علاقه داشته باشد، به مواردی مانند اتریوم و کاردانو نگاه خواهد کرد.

او ادامه می دهد:

 خب، این بچه ها توانستند این ارتقاهای بزرگ را اجرا کنند و آنها بی عیب و نقص پیش رفتند و من فکر می کنم که این گواهی است بر توانایی افرادی که روی آن پروژه ها کار می کنند. اگرچه قیمت هیچ کاری انجام نداده است، من فکر می کنم مسیر کاردانو واقعاً مثبت است.

گای می‌گوید که اگرچه ممکن است عملکرد قیمت ADA اخیراً ضعیف باشد، او می‌گوید که این بخشی از بازار خرسی کریپتو است که تأثیر یکسانی بر اکثر دارایی‌های دیجیتال داشته است. گای افزود:

بدیهی است که این واقعاً هیچ تأثیری روی قیمت نداشته است زیرا این بازار نزولی است و می‌دانید که متاسفانه همین اتفاق می‌افتد، اما من فکر می‌کنم که این چیزی نیست که خیلی از آن ناراحت شویم. من فکر می کنم این پِی ساختمانی برای آینده است. و البته ارتقاهایی نیز در پیش است.

با توجه به صرافی غیرمتمرکز (DEX) MuesliSwap، هارد فورک واسیل تأثیر قابل توجهی بر کارایی پلت فرم قرارداد هوشمند داشته است، کارمزدها را تقریباً به نصف کاهش داده و سرعت تراکنش را ۱۰ برابر افزایش داده است.

چارلز هاسکینسون، یکی از خالقان کاردانو اخیراً گفت که این رقیب اتریوم برای بهبود مقیاس پذیری و کارایی خود به تکامل خود ادامه خواهد داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx