اتریوم: این معیارها ممکن است به معامله گران کمک کند

اتریوم: این معیارها ممکن است به معامله گران کمک کند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 516 نفر

اتریوم [ETH] در ماه جولای شاهد مسیر بسیار دشواری بوده است. قیمت این آلت به ۱۰۴۰ دلار رسید و سپس طی سه هفته به ۱۶۴۰ دلار افزایش داشت. چنین تغییر قیمتی (بیش از ۵۸٪)، یک اتفاق نسبتا نادر در کوین های اصلی مانند بیت کوین [BTC] و اتریوم است. اما شروع هفته بحث برانگیز بوده است. اتریوم در حال حاضر سیگنال های مختلفی را ارسال می کند. این امر اطمینان معامله گران را در مورد تغییرات قیمت ETH دشوار کرده است. بنابراین اتریوم از نقطه به کجا می رسد؟ داده های زنجیره ای می توانند به ما در پاسخ به این سوال کمک کنند.

داده ها چه می گویند؟

یک جرقه مثبت در اتریوم، افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه است. اتریوم به تازگی برای اولین بار از ۱۳ می، از ۶۰۰ هزار آدرس فعال عبور کرد. این ما را به زمانی برمی‌گرداند که بازار در آستانه سقوط مربوط به انفجار لونا بود.

معیار سنجش احساسات نشان می دهد که در حال حاضر افراد زیادی در مورد ETH صحبت نمی کنند. اخبار “ادغام” علاقه ای را برانگیخت که گذرا بود. با این حال، در حال حاضر یک سوگیری منفی نسبت به اتریوم در رسانه های اجتماعی وجود دارد. این بیشتر در احساسات معامله‌گران منعکس می‌شود که در آخرین سقوط اتریوم به مرز ۱۳۰۰ دلار مشهود است. علاوه بر این، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) یکی دیگر از شاخص‌های کاهش احساسات معامله‌گران است.

میانگین بازدهی معامله گران در ۳۰ روز گذشته بیش از حد افزایش یافته است. در این معیار بازده بیش از ۱۵٪ سیگنالی است که نشان می دهد سود یک شبکه شروع به گرم شدن بیش از حد کرده است، MVRV 30 روزه ETH به ۳۳٪ رسید. بنابراین تا زمانی که این نسبت به ۰ درصد بازگردد، معامله ETH یک عملیات پرخطر باقی می ماند.

پس از شروع هفته، ETH دوباره در محدوده منفی قرار گرفت. این موضوع بیشتر احساسات منفی معامله‌گران درباره اتریوم را روشن می‌کند. همچنین به این معنی است که معامله گران هنوز نسبت به افزایش قیمت اتریوم بدبین هستند.در زمان انتشار، ETH پس از کاهش ۸.۶۲ دلاری در روز گذشته، با ۱۳۸۱ دلار معامله شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx