آخرین گزارش درمورد ذخایر شرکت سیرکل (Circle)

سیرکل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 335 نفر

طبق آخرین گزارش درمورد ذخایر شرکت سیرکل (Circle)، حدود ۷۵٪ از کل ذخایر USD Coin (USDC) در قالب اسناد خزانه داری ایالات متحده می‌باشد.

تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲، سیرکل ۴۳.۴ میلیارد دلار وثیقه برای ۴۳.۲۳ میلیارد USDC در گردش داشته است. از این رقم، ۱۲.۷۹ میلیارد دلار در صندوق ذخیره سیرکل بود. این صندوق ثبت شده و کاملاً متعلق به شرکت سیرکل است و توسط بلک راک اداره می شود. تا ۳۰ نوامبر دارایی های این صندوق شامل ۱۲ سند خزانه داری ایالات متحده بود.

سیرکل صندوق ذخیره خود را در ۳ نوامبر ایجاد کرد و در کمتر از یک ماه، حدود ۲۹.۵٪ از ذخایر استیبل کوین را به این صندوق منتقل کرد. از آن زمان، اطلاعات افشا شده توسط بلک راک نشان می دهد که “ذخایر USDC سرمایه گذاری شده در صندوق ذخیره سیرکل به حدود ۲۸.۶ میلیارد دلار یا ۶۵٪ افزایش یافته است.”

جان پل کونینگ، تحلیلگر محبوب رمزارز، این موضوع را یک “برد” برای کاربران USDC خواند و افزود:

«سیرکل بخشی از کنترل خود را بر ذخایر USDC به یک مدیر خارجی و مشمول مقررات SEC می‌دهد که در نهایت USDC را ایمن‌تر می‌کند. شفافیت نیز بهبود یافته است؛ زیرا کاربران USDC اکنون می توانند به روز رسانی های منظم را از بلک راک دریافت کنند.»

در ۳۰ نوامبر، ۱۹.۴۱ میلیارد دلار دیگر از ذخایر USDC به عنوان اسناد خزانه مستقیماً توسط سیرکل نگهداری می شد. این باعث شد که بخشی از ذخایر USDC که مستقیماً و از طریق صندوق ذخیره شرکت نگهداری می شد به ۳۲.۲ میلیارد دلار یا حدود ۷۵ درصد از کل ذخایر برسد. علاوه بر این، ۱۱.۱۵ میلیارد دلار از ذخایر استیبل کوین به عنوان پول نقد در موسسات مالی تحت نظارت ایالات متحده ذخیره شد که شامل بانک نیویورک ملون، سیتیزن تراست بانک، بانک مشتریان، بانک جامعه نیویورک، سیگنیچر بانک، بانک سیلیکون ولی و بانک سیلورگیت می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx