زیلیکا (ZIL) رشد ۵۰ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است

زیلیکا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 376 نفر

زیلیکا (ZIL) با ثبت نرخ رشد ۴۹.۹۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ثابت کرده است که در اکوسیستم ارزهای دیجیتالی طرفداران زیادی دارد. عملکرد زیلیکا، فراتر از بازار نزولی فعلی است و افزایش مداوم قیمت می تواند به عنوان یک بازپرداخت قابل توجه برای سرمایه گذاران بلندمدت توکن تلقی شود. زیلیکا اکنون ۹۰.۲۴ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) یعنی ۰.۲۵۶۳ دلار معامله می شود.

مسیری که ZIL به عنوان یک توکن در سال‌های اخیر تجربه کرده است، تنها تابعی از تیرگی گسترده در بازار نیست، بلکه نتیجه فعالیت‌های توسعه رقابتی‌تر است که کاربران را به سمت پروتکل‌های دیگر سوق داده است. تیم زیلیکا با استفاده از طرح اولیه خود به عنوان یک بلاکچین عمومی و بدون مجوز که برای ارائه توان عملیاتی بالا با توانایی انجام هزاران تراکنش در ثانیه طراحی شده است، اکنون کارها را متفاوت‌تر انجام می دهد. همانطور که در یک پست وبلاگ اخیر اعلام شد، زیلیکا برنامه هایی را برای ایجاد برخی ارتقاءهای قابل توجه نشان داد که می تواند به فراگیری اکوسیستم به عنوان یک کل کمک کند.

پیشرفت‌های پیش‌بینی‌شده زیلیکا از جمله پیشرفت‌های اولیه‌ای که این شرکت رونمایی کرد، راه‌اندازی پلتفرم سازگار با ماشین مجازی EVM در شبکه تستی است. با این پیشرفت، زیلیکا به همه افراد در اکوسیستم خود اجازه می‌دهد تا با سایر زنجیره‌های سازگار با EVM در شبکه‌های مختلف بلاکچین ارتباط برقرار کنند؛ حرکتی که توسط شبکه‌های بلاکچین دیگری مانند کاردانو فعال شده است. این حرکت به طور قابل توجهی بلاک چین زیلیکا را از یک سیستم بسته به یک سیستم باز و کاربردی تبدیل می کند. ز‌یلیکا همچنین از راه اندازی Avely Finance خبر داد؛ یک پروتکل استیکینگ نقدینگی که بر روی بلاکچین آن ساخته شده است. علاوه بر این، Token Traxx، یک استارت آپ موسیقی وب۳، پشتیبانی از زیلیکا را اعلام کرد، در حالی که متامسک نیز پشتیبانی از این پروتکل را اضافه کرده است. این نقاط عطف بسیار مهم هستند زیرا به طور کلی ارزش بیشتری را برای بلاکچین به ارمغان می‌آورند، بنابراین به تقویت ابزار و مسیرهای رشد ZIL کمک می‌کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx