توکن AGIX در روزهای اخیر ۶۰ درصد رشد را به ثبت رساند

توکن AGIX
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

توکن بومی پلتفرم SingularityNET، با نماد AGIX، در روزهای اخیر تقریباً ۶۰ درصد رشد کرده است. این پلتفرم که یک بازار غیرمتمرکز برای خدمات هوش مصنوعی است، همزمان در دو شبکه اتریوم و کاردانو کار می‌کند. این توکن به عنوان وسیله پرداخت، ابزاری برای رای دادن و پاداش در پلتفرم استفاده می‌شود.

قیمت توکن AGIX

نمودار قیمت توکن AGIX

قیمت این توکن تنها در چند روز گذشته از ۰.۰۴۳ دلار به ۰.۰۷۵ دلار افزایش یافته است و ارزش بازار آن هنوز حدود ۷۵ میلیون دلار است که آن را در رتبه ۲۵۵ ارزش بازار قرار می دهد. رمزارز AGIX رشد سریع خود در ابتدای سال را مدیون صحبت‌ها در مورد هوش مصنوعی است که در پایان سال ۲۰۲۲ با ظهور انواع راه حل های انبوه مانند ChatGPT دوباره شروع شدند. البته SingularityNET تنها پروژه‌ی این بخش نیست که افزایش قیمت را تجربه کرده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار این بخش با ۳.۷ درصد افزایش به ۱.۷ میلیارد دلار رسیده است و حجم معاملات آن با ۳۰ درصد افزایش به ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر AGIX، توکن‌های گراف (GRT)، فچ آی (FET)، اوشن پروتکل (OCEAN) و نومیر (NMR) حرکت‌های بزرگی را نشان دادند.

بدیهی است که پیشرفت خدمات هوش مصنوعی به شیوه ای سرگرم کننده در شبکه های اجتماعی موفقیتی غیرقابل انکار بوده است و این روند ادامه خواهد داشت. با این حال، به همان اندازه بدیهی است که توانایی ایجاد یک تصویر خیره کننده از چند کلمه تنها درصد کمی از قابلیت های شبکه های هوش مصنوعی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx