راه اندازی کارت‌های رمزنگاری مجازی و کیف پول توسط NearPay

کیف پول
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 506 نفر

NearPay یک پروتکل مالی کریپتو اکنون کارت های رمزنگاری مجازی و کیف پولی را برای کاربران iOS و Android راه اندازی کرده است.

NearPay اکنون در تمام پلتفرم‌ها شامل وب، iOS و اندروید در دسترس است. این پلتفرم به کاربران خود اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتال را با استفاده از کارت های اعتباری یا حتی از طریق انتقال بانکی خریداری کنند.

کل فرآیند تراکنش آسان تر شده است، زیرا کاربران می توانند بدون دردسر یک دارایی دیجیتال را ارسال، دریافت و مبادله کنند.

پروتکل مالی تلاش کرده است تا یک تجربه بانکداری دیجیتال مدرن را در سراسر صنعت به ارمغان بیاورد.

این پلتفرم همچنین به کاربر اجازه می دهد فقط از طریق یک حساب بانکی برداشت کند.

علاوه بر این، مقرراتی برای استفاده فوری از کارت نقدی Visa مجازی وجود دارد که به فرد امکان می دهد دارایی های دیجیتال را برای خریدهای آنلاین با گزینه ای برای تبدیل خودکار رمزارز به ارز فیات خرج کند.

در حال حاضر، NearPay می تواند از ۳۸ ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم و تتر  و سایر دارایی های دیجیتال پشتیبانی کند.

کریپتو برای خریدهای روزانه در NearPay پذیرفته می شود

کارت صادر شده توسط NearPay اکنون به کاربران این فرصت را داده است تا با دارایی های دیجیتال خریدهای روزمره انجام دهند. پلتفرم کارت های نقدی ویزا را همانطور که در بالا ذکر شد می پذیرد اما تنها پس از تکمیل مراحل ثبت نام.

در این اطلاعیه آمده است که پلتفرم NearPay همچنین به کاربران اجازه می دهد هزینه های خود را پیگیری کنند، پین را کنترل کنند و همچنین کارت را به همراه سایر عملکردها مسدود و آزاد کنند.

علاوه بر این، همچنین اشاره می کند،

در کنار پرداخت‌های رمزنگاری و تبدیل، می‌توانید حواله‌های بانکی معمولی را به یورو و پوند انجام دهید. در آینده نزدیک، کیف پول جوایز کسب درآمد را با نرخ مرکب تا ۱۵.۸۱٪ API بدون هیچ گونه کارمزد واریز یا برداشت ارائه خواهد کرد.

پرداخت‌هایی که از طریق ارزهای رمزپایه انجام شده‌اند، برای اولین بار در سال جاری از ۱۰ میلیارد دلار در کل ارزش معاملات در سطح جهان عبور خواهند کرد.

علاوه بر این، ۶۰ درصد از صاحبان دارایی های دیجیتال هنوز هم استفاده از دارایی مجازی را به عنوان یک روش پرداخت که نسبتاً خصوصی یا امن تر است برای خرید آنلاین انتخاب می کنند.

ایوان ایلین، مدیر ارشد اجرایی NearPay اشاره کرد،

ما در NearPay از بهترین ویژگی‌های بانکداری دیجیتال مدرن استفاده کرده‌ایم و آن‌ها را به دنیای ارزهای دیجیتال آورده‌ایم تا یک رابط کاربری ساده ایجاد کنیم که مدیریت تمام امور مالی شما، اعم از فیات و کریپتو را آسان‌تر از همیشه می‌کند. با برنامه‌های iOS و Android که به تازگی راه‌اندازی شده‌ایم، مشتریان ما می‌توانند در حال حرکت به کیف پول NearPay دسترسی داشته باشند و فوراً کارت‌های رمزنگاری مجازی را دریافت کنند تا دارایی‌های خود را بدون تبدیل قبلی، خرج کنند.

NearPay یک کیف پول رمزنگاری نگهدارنده است

بسیاری از دیگر برنامه‌های فین‌تک خرده‌فروشی به مشتریان خود اجازه می‌دهند دارایی‌های مجازی را خریداری کنند، اما آنچه کاربران می‌خرند عملاً ماهیتی مصنوعی دارند، به این معنی که این دارایی‌ها اجازه برداشت ندارند. NearPay یک کیف پول نگهدارنده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مستقیماً دارایی‌های دیجیتال خود را داشته باشند و دارایی‌ها را به روشی که کاربر می‌خواهد کار کند.

برای کسانی که اطلاع ندارند، کیف پول نگهبانی کیفی است که در آن کلیدهای خصوصی توسط شخص ثالث نگهداری می شود. این بدان معنی است که شخص ثالث کنترل کاملی بر وجوه کاربر خواهد داشت در حالی که کاربر فقط حق ارسال مجوز برای دریافت پرداخت را دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx