ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

اخبار ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

بازار ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

بازار ارزهای دیجیتال در میان این رکودهای اواخر تابستان هفته‌ای پر از حادثه را سپری کرد. تا اینکه روز جمعه، زمانی که ارز دیجیتال پیشرو جهان در عرض ۲۴ ساعت ۴ درصد سقوط کرد.

این کاهش قیمت با اظهارات جی پاول، رئیس فدرال رزرو درنشست جکسون هول، مبنی بر اینکه فدرال رزرو تا زمانی که برای مبارزه با تورم لازم باشد به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد، آغاز شد. این نظرات، نه فقط ارزهای دیجیتال بلکه بازار سهام را درگی خود کرد.

برای شروع آخر هفته، تمام ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار در هفت روز گذشته کاهش قیمت داشته اند. به جز کاردانو که پیش بینی می شود طی چند هفته آینده هاردفورک واسیل آن انجام شود. بیت کوین در هفته گذشته ۵ درصد، اتریوم ۶ درصد، سولانا ۱۰ درصد و دوج کوین ۸ درصد کاهش یافته اند.

حامیان اتریوم هنوز امیدوارند که رویداد ادغام آن باعث رشد قیمت اتریوم شود. اما این هفته، طبق داده‌های Dune Analytics، تعداد اتریوم های استیک شده در Beacon Chain به پایین‌ترین حد خود رسید.

Beacon Chain یک دفتر کل اتریوم است که شبکه استیکرهای اتریوم را هماهنگ می کند. از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۲۰، این شبکه به موازات شبکه اصلی اتریوم اجرا می‌شود. زمانی که اتریوم در ماه آینده تعمیرات اساسی شبکه اصلی خود را که «ادغام» نامیده می‌شود، تکمیل کند، شبکه اصلی با زنجیره بیکن ادغام می‌شود تا شبکه اتریوم فقط از مکانیزم اثبات سهام استفاده کند.

پس از انتقال اتریوم به پروتکل اجماع اثبات سهام، شبکه سریع‌تر، ارزان‌تر، مقیاس‌پذیرتر و ۹۹ درصد کم مصرف تر خواهد شد.

بزرگترین اخبار ارزهای دیجیتال هفته

وزارت خزانه‌داری استرالیا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک طرح جامع برای ایجاد یک چارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال بر اساس تحقیقات بازار دارد که ادعا می‌کند بهتر از هر جای دیگری در جهان خواهد بود.

استرالیا امسال کار «نقشه توکن» را آغاز خواهد کرد که به گفته این کشور «به شناسایی نحوه تنظیم ارزهای دیجیتال و خدمات مرتبط کمک می‌کند». پس از انجام مقدمات، وزارت خزانه داری گفت که برای تغییرات در قوانین و مقررات یک زمان بندی خواهد داشت. وزارت خزانه داری استرالیا همچنین گفت که به زودی یک مقاله عمومی در مورد نقشه برداری توکن منتشر خواهد کرد.

صرافی کوین بیس

روز سه‌شنبه، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی کوین بیس به CNBC گفت که این شرکت هنوز هم از زمستان ارزهای دیجیتال ضربه می خورد. کوین بیس در اوایل سال جاری ۱۸ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد و در تلاش برای برنامه ریزی برای بازار نزولی و کاهش هزینه های خود است.

آرمسترانگ گفت: در حال حاضر ما در حال سرمایه‌گذاری بسیاری روی درآمد اشتراک و خدمات هستیم. زیرا می‌خواهم به جایی برسیم که بیش از ۵۰ درصد درآمد ما از اشتراک و خدمات باشد.

به گفته آرمسترانگ، ۱۸ درصد از درآمد فعلی صرافی کوین بیس از طریق اشتراک و خدمات به دست می آید.  صرافی کوین بیس در حال حاضر کوین بیس کلود، مجموعه ای از خدمات توسعه محصول بلاکچین، و کوین بیس وان، سرویسی که پشتیبانی از مشتری در سطح بالاتر و مزایای دیگر را ارائه می دهد، را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در همین حال، سرمایه‌گذاران آمریکایی که منتظر یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) مورد تایید SEC هستند، پس از اینکه SEC دوباره تصمیم خود را در مورد برنامه ETF بیت‌کوین VanEck تا یک دوره ۴۵ روزه دیگر به تأخیر انداخت، باید مدتی طولانی‌تر صبر کنند. این بدان معناست که این آژانس تا ۱۱ اکتبر فرصت دارد تا تغییر قانون پیشنهادی را تایید یا رد کند، یا اقداماتی را برای تعیین عدم تایید یا عدم تایید آن آغاز کند.

بر اساس یک پست روز چهارشنبه توسط بنیاد اتریوم، به روزرسانی شبکه اکنون به طور کامل بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر تکمیل خواهد شد. پس از هشت سال انتظار، ادغام اتریوم از رگ گردن به ما نزدیک تر است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با ارزهای دیجیتال در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx